Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko mielestänne akateemisesti koulutetut "parempia ihmisiä"?

Vierailija
21.02.2009 |

minusta ei ja lisäksi olen sitä mieltä että perusduunarit tietävät oikeasta elämästä enemmän. ja ovat hauskempaa seuraa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin suvaitsevaisempia, jostakin syystä. Olen esim. huomannut että suurin osa geeniruuan vastustajista ei oikein edes tiedä mikä on geeni. Eikä kannabiksen vastustajista, mitä on kannabis. Ja homofoobikoista nyt ei viitsi edes puhua.

Punaniskat on punaniskoja, aina ja kaikkialla.

Vierailija
22/22 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minän pönkitys ottaa jotenkin vakavasti? Voitte huijata itseänne ihan rauhassa mutta kyllä ne koulutus jotakin siitä älykkyydestä yleensä kertoo. Kykeneväisyydestä muuhunkin kuin siivous- ja rahariitoihin kotona.

t. koulutettu, ylempi korkeakoulututkinto siis.

Ja akateemisuusko estää riitelemästä rahasta ja siivoamisesta? ;) Täytyy kouluttautua vähän lisää, jos kerran näin on. Meillä mies on akateeminen ja minä amk-tutkinnon suorittanut. Kyllä akateeminen tutkinto VOI kertoa älykkyydestä, mutta ei tosiaankaan aina näin ole. Akateeminen voi olla kunnianhimoinen ja pärjätä myös kovalla työllä, toisaalta taas duunari voi olla myös hyvä työssään, joka toki älykkäälle on helpompaa kuin typerämmälle. Mitä sitten on älykkyys? Sekään ei ole yksiselitteistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla