Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se idols-Anna ärsyttääkin mua niin paljon?

Vierailija
08.12.2008 |

Rasittavaa teko-eteeristä kireä-äänistä ininää ja laskelmoituja biisejä hengettömästi ja ylävireisesti huutaen. Viimeinen tikki oli se iltapäivälehden "menin rippimekossani vihille" -jorina. Oi kun suloista.

ÄRSYTTÄÄ. Melkein toivon että se voittaisi kisan ja tekisi ilkkajääskeläiset sen voittonsa tiimoilta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttänyt häntä yhtä paljon kuin mainittu Anna. Olen samaa mieltä, enkä oikein osaa sanoa mikä siinä niin paljon risoo mua.

Vierailija
2/26 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tajusin pimittäneeni itseltäni samat ajatukset Annasta.

Ei tekisi vieläkään mieli myötää, että ääni on tosiaan sellaista kaunista ininää, jota ei jaksaisi levyllistä kuulla.

Biisivalinnat ja filosofinen herkkyys kulkevat käsikädessä = ehyt paketti, muttei minun mieleeni.

Ulkonäkö ja esiintyminen sentään miellyttää eikä eleissäkään mitään moittimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lasvegaspainajainen Koop on jatkossa.

Vierailija
4/26 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tän vuoden finalisteista ei iskenyt kunnolla

koop nyt näistä kahdesta jotenkin enemmän sympattava

Vierailija
5/26 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lasvegaspainajainen Koop on jatkossa.

Vierailija
6/26 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä osaa sanoa miksi.

Vierailija
7/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nehän onkin ihan "paitapeppupariskunta"

.

Vierailija
8/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos paitavertausta käytetään niin kyseessä sellainen hennon ohut ja väljä paitapusero ilman kauluksia : )

Vierailija
9/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos paitavertausta käytetään niin kyseessä sellainen hennon ohut ja väljä paitapusero ilman kauluksia : )

Vierailija
10/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Annahan laulaa tosi kauniisti ja on itsekin tosi kaunis ja sellainen hillitty ja puhtoinen. Olet itse varmaan erityylinen ja siksi Annan kaunis herkkyys olemuksessa ja lauluissa ei iske? Vai oletko mustis, kun miehesi keskittyy ohjelmaan kympilla kun Anna esiintyy?

Vierailija
11/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymisessä joka ainoa liike on tarkkaan mietitty. Ei mitään spontaanisuutta - päinvastoin kuin esim. sillä Petellä, joka heittäytyy biiseihinsä.

Koop on suloinen, mutta ei se mun mielestä mikään erityisen hyvä laulaja ole. Eikä esiintyjä. Biisitkin kuuluvat jonnekin keski-ikäisten iskelmämarkkinoille... Jostain kumman syystä se vaan saa aikaan sellaisen "tule tänne äitin syliin istumaan" -fiiliksen! :)

Nimim. lähes nelikymppinen petefani

Vierailija
12/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia arvostellaan usein rankemmin kuin miehiä, koska ei pidetä näiden kunnianhimosta ja "pätemisestä". Miehelle kun voitontahto on sallittua, mutta naiselle ei.

Ihmettelin jo aikoinaan, kun veljeni sanoi ivallisesti eräästä naisrokkarista: Mitä se on olevinaan. Samaan aikaan veli ihaili pröystäileviä hevikukkoilijoita yli kaiken. Nainen ärsyttää joitakin ihmisiä pelkästään sen takia, että ottaa "miehen roolin" lavan keskipisteenä.

Annasta olen kyllä sitä mieltä, että hän ei varsinaisesti ole Idols-ainesta. Paremminkin pärjää herkkänä ja persoonallisena, samalla myös räväkkänä laulaja-lauluntekijä -tyyppisenä artistina. Ei ole maailman paras laulaja tosiaan, ja välillä suoritukset ovat menneet ininäksi. Erittäin hyvä esiintyjä kuitenkin, äänessä on parhaimmillaan upea soundi ja varmasti musiikillisesti erittäin lahjakas.

Vierailija
13/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänessä on jokin mikä sattuu korvaan. Se ininä ja jokainen biisi on samanlainen. Osaakohan se laulaa mitään muuta kuin noita lurituksia ?? ja sen hippimies katsomossa.....ällöä

Vierailija
14/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on joka ainoa silmänliike ja hymy tarkkaan harkittu. Joissakin biiseissä tunteella tulkinta puuttuu lähes kokonaan, ja esiintyy ulkokohtaiseksi. Itsekin myönsi Jipulle yhdestä biisistä, että ei ymmärrä sen sanoituksesta hölkäsen pöläystä. Pete on loistava esiintyjä ja laulaja, mutta kamalan nuori vielä....

Esiintymisessä joka ainoa liike on tarkkaan mietitty. Ei mitään spontaanisuutta - päinvastoin kuin esim. sillä Petellä, joka heittäytyy biiseihinsä.

Vierailija
15/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ääni, hyvä esiintyminen, erilaista musiikkia...

Vierailija
16/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ainakaan siitä ole kyse, että arvostelisin jotenkin naisia tiukemmin kuin miehiä, päinvastoin. Mä olen pieni feministi, ja yleensä pidän aina naisen puolta, jos on mies-nainen- vastakkain. Mutta tämä Anna... Huh, kun se on ärsyttävä!!

Vierailija
17/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkia vaan enää päähän roikkumaan, ja kengät pois jalasta, niin avot.

Vierailija
18/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen lauluääni. Kun Anna laulaa hiljaa ja hennosti, sitä vielä jotenkin kuuntelee, mutta heti kun pitäisi laulaa vähän kovempaa ja korkeammalta, niin en pysty kuuntelemaan. Se on niin kova ja suora ääni että pahaa tekee.

Söpö tyttö, mutta sopii paremmin koulun joulujuhliin kuin jäähallin lavalle.

Vierailija
19/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hiekkalaatikon vanhat naaraat ärsyyntyvät tällaisesta "epäreilusta" kilpailijasta. Sehän on jumankekka sentään vielä parhaassa lisääntymisiässäkin...

Vierailija
20/26 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hiekkalaatikon vanhat naaraat ärsyyntyvät tällaisesta "epäreilusta" kilpailijasta. Sehän on jumankekka sentään vielä parhaassa lisääntymisiässäkin...

viisaudessasi on se syy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan