Vauvaonnittelut tekstiviestillä!
Kerro joku kiva onnitteluviesti jonka voisi lähettää heti syntymisilmoituksen jälkeen. Kortin laitan tietty myöhemmin. Kyseessä veljen 1. lapsi.
Kommentit (4)
Onnea äidille, onnea isälle,
onnea pienelle perheenlisälle.
aika monta onnittelutekstaria saaneena: parhaimpia oli ihan henkilökohtaiset onnittelutekstit ja tylsimpiä jotkut valmiit riimit. Laita ihan impulsiivisesti vaan se, mitä sylki suuhun tuo, tai siis sormet näppäimiin.
Joskus uutena vuotena on todella tylsää, kun joku sama viesti kiertää ja tulee monelta tyypiltä (muka hauskana juttuna). Luulen, että tuore perhe saa myös onnitteluviestejä niin paljon, että on suuri riski laittaa jotain "todella kivaa valmista värssyä". Se kun voi tulla parilta, kolmelta hengeltä samanlaisena.
Otapa kynä käteen, ja mieti ihan omat runot nyt heti tyttö- ja poikavauvoille, jotka voit sitten laittaa onnitteluiksi.
Älä vaan erehdy onnittelemaan 10 pienestä sormesta ja 10 pienestä varpaasta, niinkuin minä... Lapsella oli 11 sormea, eipä tullut viestiä takaisin, vaikka kyselin vielä painoa ja pituutta.. Kävihän paska säkä. Hahhah onneks oli kyse yhestä ääliöstä joka vittuillakseen mulle tiedon lapsesta halusi. (pitkä tarina)