Tuosta kaupassa käynti ketjusta irroitettuna; voiko tämä olla totta??
Kommentit (31)
ja kattokaas kaikki miehet ei edes halua sellasta aina aurinkoista tasasta vaimoa, jonka kanssa käy elo tosi tylsäks välillä. T.Mies
olis laskelma, jonka mukaan metallitölkki on pahvista ekologisempi. Yllätyin kyllä siitä kovasti.
sen tekemiseen ei tarvitse louhia metalleja, se painaa vähemmän, joten kuljetukseen menee vähemmän polttoainetta per yksikkö. Sen muoto säästää kuljetustilaa (verrattuna pyöreään metallipurkkiin), joten taas säästyy kuljetuskuluja kun per kuorma mahtuu enemmän tuotetta.
Lisäksi pakkaus on helpommin kierrätettävä.
Ja jos ei ympäristöstä välitä niin omasta terveydestä sitten: alumiinitölkeistä liukenee enemmän alumiinia tuotteeseen (varsinkin happamat kuten ananas ja tomaatti) kuin vain alumiinivuoratusta tölkistä.
koska ne on lähes valmiskastikkeita ja ne pyreet on vaan kitkerää sotkua jota ei syö erkkikään. Tomaattikastike on valmista käytettävänä sellaisenaan, pyreet ei tosiaankaan ole, eikä niitä ole edes tarkoitus käytää samalla tavalla, vaan ainoastaan mausteena ja sitten vielä lisätä jotain muuta sekaan. Emme käytä pyreitä juuri koskaan just tämän takia.
jälkimmäinen on sellainen tosi pieni purkki.
rouvan olo oli sellainen, että riita olis tullut jostain muusta asiasta, vaikka tomaattimurska olis ollut juuri oikeanlaisessa pakkauksessa.
Kyllähän sitä joskus voi hikeentyä pienestäkin jutusta, mutta jos parisuhde on pääsääntöisesti toisen kyykyttämistä niin en ymmärrä. Sitten valitetaan, että mies ei osaa sitä eikä tätä. No ei varmaan osaa jos vaimo suunnilleen laittaa seuraavan päivän vaatteet valmiiksi kuin pienelle lapselle tai mikään mitä mies tekee ei kelpaa vaimolle. Tuttavapiirissä on nainen, jonka mies sitoo roskapussinkin väärin. Siis haloo!
että kauhistellaan kun tulee vähän riitaa, ja jos toinen erehtyy huutamaan, niin se on aivan kauhea asia. Meidän perheessä ei ole ollenkaan noin täydellistä porukkaa, möhlinkejä sattuu kaikille.
mikään mitä mies tekee ei kelpaa vaimolle.
Periytyykö malli vai mikä saa naisen mollaamaan miestä joka asiasta? Onko kaupassakäyntiin tai kotitöihin yksi ainoa oikea tapa?
Itse olen kyllä suurimman osan ajasta tosi aurinkoinen, mutta iankin mies väittää että minun kanssani ei koskaan tiedä mitä tapahtuu - yllätyksiä ja vauhtia elämään kun saa muullakin tavoin kuin tyhjästä riitelemällä...
ja kattokaas kaikki miehet ei edes halua sellasta aina aurinkoista tasasta vaimoa, jonka kanssa käy elo tosi tylsäks välillä. T.Mies
siinä alkuperäisessä ketjussa tuota tomaattimurskajuttua..
Oikeasti aika syvältä sekin eukko joka moisesta vouhkaa. Siis ymmärrän, että joskus pimahtaa ihan olemattomista asiosta ja neljättä odottaessani sain tuta ihan henk.koht että raskaushormonit voi tehdä ihmisestä pirun ja hirviön ja se oli todella kamalaa kun ei vaan voinut itselleen mitään, mutta se, että ihminen ei jälkeenpäinkään tajua miten tyhjänpäiväisestä asiasta riidan tekin ja edelleen on sitä mieltä, että mies teki väärin niin..........
Minun mieheni ei osallistu kotitöihin eikä käy kaupassa kuin pienillä ostoksilla, ei halua, ei tykkää, ei ennätä. Ja huom. me asumme maalla missä enemmän on vielä tätä perinteisempää mallia, että nainen hoitaa navetan, kodin ja lapset ja mies ulkohommat, mies on toukokuusta lokakuuhun jatkuvasti pellolla ja muissa töissä ja talvisaikaan on metsätöitä ja monemoista remppahommaa yms. edelleen huom, että minulla asia on ihan ok.
Paljon helpommalla pääsen kun näyn itse kaupassa , kyllä se ukko suunnilleen kaiken tuo mitä lappuun kirjoittaa mutta esim jos menemme porukalla kauppaan mitä tapahtuu ehkä kerran vuodessa niin sillä on sieltä niin kiire pois ettei taho keretä kaikkea lapussakaan lukevaa ostaa=)
Omissa töissään on kyllä taitava, olen oikein ylpeä miten kätevä on käsistään, saan olla huoletta silleen kun osaa korjata melkein kaiken, kaupparatsua siitä ei saa mutta hyvä näinkin!
Samoin en käsitä pariskuntien riitelyä aivan turhanpäiväisistä asioista kuten jostain vessanpytyn kannen laskemisista, hammastahnatuubeista ym. Jos toinen puristaa hammasthnaa "väärin" niin ostakaa niitä tuubeja jotka palautuu alkuperäisen muotoisiksi! Tai omat tuubit. Kerran luin lehdestä tällaisia pariskuntien pikkuasioista kumpuavien riitojen aiheita, ja yhdesäs mies valitti kuinka vaimo varaa aina takeilleen tukevat puuhengarit ja hän joutuu roikottamana omiaan ohuissa metallirimpuloissa. Jos tukevia hengareita on liian vähän, niin miksi niitä ei voi ostaa lisää?
En vaan tajua.