Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten pankit suhtautuvat tällä hetkellä lainan kilpailutukseen?
20.02.2009 |
Ja miten minun tulisi menetellä ko. asiassa? olen auttamattoman ulkona näissä asioissa, mutta oletan että korot ovat nyt alempana kuin olivat marraskuussa, jolloin meillä oli vuoden euriboriin sidotun lainamme tarkistus.
Ja pyydän anteeksi mikäli termit menivät väärin, sillä kuten jo sanoin olen talousasioissa täysi tumpelo..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa