Miksi jotkut inhoo punapäitä?
Mun lapsella punainen tukka ja tulee aina paha mieli, kun punatukkaisia haukutaan. VArmaan sitten samojen tyyppien lapset koulussa haukkuvat.
Kommentit (7)
niillä keskimääräistä oikukkaampi luonne.
En ole ikinä käsittänyt!!!
Onks se joku juttu keskiajalta? Amerikkalaisten tv-sarjojen perusteella punapäitä kiusataan. Kiusataanko Suomessakin?
Tuli tosta Koop-ketjusta mieleen, tosin en voi tietää oliko haukkuja tosissaan,
Enkä silti ajattele, että vaikkapa mustat hiukset olisi rumat.
Minä pidän hiuksiani punaisena itseni takia, en miellyttääkseni tai ärsyttääkseni ketään muita. Enkä ole onneksi törmännyt vielä ihmiseen joka, jättäisi tutustumatta minuun hiusteni värin takia.
Itse olen blondi, jolla on pienenä ollut punertavat hiukset, ja jostain syystä kaikki kampaajat haluaisivat värjätä mulle punaiset hiukset! No, nyt annoin ja ihan kivathan nuo on!
mutta kun on tällainen entinen luonnonblondi ja nykyinen tuhkaantaittava maantiehiiri (siis ilman blondausta) ei mulle punapigmentti sovi yhtään.... olen kyllä kokeillut huonolla menestyksellä. Voi kun oliskin sellaiset irlanninpunaiset pitkät hiukset.... ja kyllä sellaiset strawberryblonditkin on ihania. Sellainen kirkuvan oranssi porkkanatukka ei nyt ihan niin viehättävä välttämättä ole mutta mikä minä olen kenenkään hiustenväriä haukkumaan kun omakin on aivan per c:stä...ja lapset taas on aina kauniita omalla tavallaan, ns. "rumatkin" lapset. Punaisia hiuksia haukkuvat ovat itse kateellisia, liian tavallisia tai liian arkoja muuttuakseen itse yhtään erikoisemmaksi.
En ole ikinä käsittänyt!!!
Onks se joku juttu keskiajalta? Amerikkalaisten tv-sarjojen perusteella punapäitä kiusataan. Kiusataanko Suomessakin?
Tuli tosta Koop-ketjusta mieleen, tosin en voi tietää oliko haukkuja tosissaan,