Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako merkonomiksi enää opiskella?

Vierailija
20.02.2009 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: merkonomi-tradenomi

Vierailija
2/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoista työpaikoista taistelee osittain tradadenomit, mutta eitilanne ole mielestäni huono. Mielummin työskentelen merkonomina samalla paikalla kuin tradenomit kuin tradenomina samalla tasolla kuin merkonomi ;)

Minun kanssani samoissa hommissa on työskennellyt tradenomeja ja jopa maistereita. Jos olet hyvä työntekijä niin riittää kun pääset hyvään ekaan työpaikkaan, siitä sitten ura urkenee ansioiden mukaan :)

Ei ainakaan vain kaupankassalle tarvitse jäädä jos intoa riittää edemmäs, mutta jos vielä laajempiin mahdollisuuksiin haikaa niin miksei voisi sitten tarpeen tullen opiskella tradenomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle esim. riittää ihan rutiini toimistotyö, ei siis mitään kauhean haastavaa ja hyvin olen töitä saanut. Jos on kunnianhimoinen ja kaipaa haasteita, niin sitten tradenomiksi.

Reilu vuosi sitten olin Eila Kaislan listoilla ja siellä riitti töitä nimenomaan merkonomeille. Tradenomit olivat useisiin hommiin ylikoulutettuja.

Vierailija
4/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos samasta paikasta kilpailee merkonomi ja tradenomi niin meillä ainakin valitaan tradenomi.

Minun kanssani samoissa hommissa on työskennellyt tradenomeja ja jopa maistereita. Jos olet hyvä työntekijä niin riittää kun pääset hyvään ekaan työpaikkaan, siitä sitten ura urkenee ansioiden mukaan :)

.

Vierailija
5/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomit olivat useisiin hommiin ylikoulutettuja.

terv. rekrytoija

Vierailija
6/7 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osiin EilaKaislan hommiin myös merkonomi on ylikoulutettu. Samoja hommia tein lukioaikana kesätöinä.

Vierailija
7/7 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samoin. Meidän merkonomiluokka oli siellä tutustumiskäynnillä ennen valmistumista pari vuotta sitten ja kovasti painottivat että monet heidän asiakkaat hakevat nimenomaan merkonomeja. Työtehtävät niissä ei ole niin vaativia, mutta jos hyvin hoitaa hommansa niin toki on mahdollista että palkkaavat vakkariväkeen ja urakin voi lähteä siitä nousuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi