Kuvaile UNELMA lomasi. Millainen se olisi?
Itse unelmoin miehen kanssa näistä:
1. Kierreltäisiin pari-kolme kuukautta USA:ta, lähdettäisiin Nykistä ja päätepysäkki olisi San Franciscossa. Käytäisiin mm. Bostonissa, Washington DC:ssä, Providencessä, Chicagossa jne. Vuokrattaisiin esim. joku asuntoauto tai vastaava.
2. Lähdettäisiin kuukauden rantalomalle johonkin lämpimään, tyyliin Hawaiji, jonnekkin Karibian meren saarista tai jonnekkin Tyynenmeren saarista. Löhöttäisiin rannalla ja otettaisiin aurinkoa.
3. Lähdettäisiin kiertelemään kuukaudeksi Australiaa. Tyyliin bussi-juna-fillari.
4. Ruska-aikaan jonnekkin päin USA:n Uutta Englantia, esim. Vermontiin. Yövyttäisiin jossain kodikkaassa ja romanttisessa Bed and Breakfast paikassa.
5. Kierreltäisiin pari viikkoa ympäri Irlantia.
6. Käytäisiin Laura Ingalls Wilderin kotipaikoilla tai Prince Edward Islandilla Kanadassa.
7. Patikoimaan Itävallan Alpeille.
Kommentit (4)
1. Miehen kanssa kaksin reissamaan Länsi-Afrikassa...Gambia-Senegal-Mali-Ghana-Benin-Nigeria...
2. Koko perheen kanssa kuukausi tai pari maaseudulla Keniassa.
3. Rantaloma Jamaikalla perheen kanssa tuttuja ja ystäviä tavaten.
4. Miehen kanssa kaksin shoppailemaan (minä siis hoidan tuon osan;) Intiaan.
viettää siellä pari kuukautta lasten ollessa vähän isompia (jotain 10-13 v) ympäriinsä ajellen.
Olen yh joten tämä unelma ei kyllä toteudu ilman lottovoittoa!
* Suomeen keskella kauneinta kesaa...vehrea luonto, peilikirkas jarvi, pilveton taivas, auringinpaiste, mansikat oooooh :)
* Suomeen keskella kauneinta talvea...taalla ei lunta tule kuin kerran sadassa vuodessa ;)
1. Miehen kanssa viikoksi Roomaan. Tämä toteutetaan kunhan lapset vähän kasvavat. Romanttinen hotelli läheltä Vatikaania.
2. Jollekkin lämpimälle eksoottiselle saarelle (esim Karibian joku kohde) koko perheen voimin. Allinclusive hotelli, jossa muutenkin hyvä taso. Pelkkää rentoutumista ja yhdessoloa perheen kesken.