Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi itsepalvelukirppis Vantaalla!

20.02.2009 |

Kehä III Kirpputori on avattu tammikuussa osoitteessa

Virkatie 7, Veromies, Vantaa

Kyseessä on itsepalvelukirppis. Iso tila, kahvila ja ainakin minä löysin paljon kivaa vaatetta ja tavaraa. Toki se on aina tuurista kiinni, millaisia myyjiä on kulloinkin. :D

Avoinna:

Arkisin 10 - 18

Lauantaisin 10 - 15

Sunnuntaisin 10 - 15

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli poikettua kun on täälläkin mainostettu...

ISOT TILAT eli pöytiä oli reilusti ja tilaakin riitti käytävillä.

Minä en tykännyt.

- eipä ollut edes puolia pöydistä varattu ehkä n. 1/4 osa eli aika köyhät

valikoimat tilaa olisi ollut kun pöydät ammottivat tyhjyyttä =(

- meidän kohdalle sattui julmettu tappelu... omistajat olivat aika kova

äänisiä ja uhkaavan oloisia joten vähän meni maku heistäkin...

asiat kun voi selvittää nätisti varsinkin asiakaspalvelussa ja ihmisten

edessä...

- hinta taso ihan ok mutta tavara/laatu aika sekalaista =)

Jos tulee kauempaa ja vain tätä kohdetta varten niin tällä hetkellä toiminta

vasta alkamassa eli en suosittele ainoaksi kohteeksi kun bensan hintakin

on sen verran kova :D

Vierailija
2/2 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin avajaispäivänä ja tykkäsin, löysin paljon kivaa meille ja samana iltana varasin pöydän puhelimitse ja kerroin että tykkään kun tietää sitten lapuista mitä on mennyt, kappas kun vein sovitusti vaatteita pöytään ja maksoin pöytävuokran sanottiinkin ettei lappuja säästetä ja lasketa ellei maksa 5€ viikko ylimääräistä! Tai sitten tekisin itse listan ja katsoisin mitä on mennyt, mulla ei ole sellaiseen kyllä aikaa, ja koska oletin että ne saisin. henkareita oli muuten toooosi vähän vaikka tosiaan 1/4 pöydistä käytössä ja huonoja henkareita kun vaate piti saada aika korkealla puupölkkyyn... myös mielestäni näin lyhyenä jotain lastenvaatteita on hankala henkarista katsoa, se on niin ylhäällä (pieni vika sinänsä). Myös menekki oli viikolta minun huonoin ikinä 50€ voittoa (75e tuli ja 25e oli pöytävuokra), yleensä esim tuossa Akselissa tienaan kahdelta viikolta 300€, ja siis ekalta yli puolet tuosta eli 200€ paikkeilla, ja mielestäni tuolla pyörii samat pöydät nyt viimeisen kuukauden aikalailla joten se ei houkuttele niinkään sinne menemistä enää jos noin 10 pöytää vaihtuu vain viikossa.

Omistajista, aluksi pidin kyseistä omistajanaista mukavana puhelimitse, mutta kun nämä lappujen säästämiset yms muttui niin maku meni kyllä minunkin mielestäni, myöskään kyseinen nainen ei tajunnut miksei reimatec takkiin voisi laittaa vielä nuppineulalla hintalappua kiinni, no sehän menisi siinä pilalle... ja muutenkin tuntuu että eivät katso mitä lapussa lukee, että ihan sama jos vaihdat itse 50€ takkiin 1€ hintalapun jossa lukee KIRJA, niin varmasti menisi kassalla läpi, seuraan nimittäin tuota aina Akselissakin käydessäni koska sitten myyjänä en halua että mikään tavaran hintalapun vaihto menisi kassalla läpi, Akselissa ei muuten helposti ainakaan menisi, mutta tuolla kyllä uskoisin siihen, joku saattaa kysyä kuka sitä tekee mutta mulla oli muutamasta vaatteesta jäänyt hintalappu pöydälle mutta tavaraa ei ollut, jos se olisi varastettu, kai sen hintalapunkin voi pölliä, kun taas muutamasta puuttui lappu... ehkä vain sattumaa mutta tiedä sitten...

Eli ostajana voin matkan varrella siellä käydä, ikinä en sinne kyllä tavaroitani veisi enkä sinne varta vasten lähtisi ajamaan. Ellei sitten toiminta tosta selvästi parantuisi.

Mutta tämä on vain minun kokemus ja näkemys asiasta, ja aion kyllä kipaista kyseisessä paikassa aina välillä mutta kuten sanoin, parempiakin on nähty ehdottomasti ja tuossakin olisi ainesta hyväksi kirppariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla