Meidän Häät-ohjelman punkkaripari....
Minkä ikäisiä olivat? Vaikuttivat niiiiiin lapsilta että voi jösses! Ja millä rahalla ne teettivät hääpuvut oikein, eivät vaikuttaneet mitenkään turhan varakkailta...
Sulhasen ilme, kun suunnittelivat sen pukua, kertoi kaiken: todella tylsistyneen oloinen, hälläväliä "kunhan nyt seisoskelen tässä"-ilme!! =O
Loppuun asti en edes jaksanut katsoa..........
Kommentit (50)
enkä tarkoita heidän punkkarimeininkiään, vaan sitä, että ollaan mustasukkaisia miehen naispuolisista kavereista ja riidellään jostain tekstareista jne. Eivät oikein kypsiltä vaikuttaneet.
ja morsiamen suku samaa maata. missä oli sulhasen suku, oliko sitä. ja ihan hirveet ryyppyfestarit hääteemaan saatu ympättyä! nuoria reppanoita..
Sulhanenkin sanoi että toivoisi että häissä ei kukaan örveltäis ihan hirveessä kännissä, oksentelisi tai tappelisi.
Itse en tollasia häitä järjestäisi vaan aika perinteiset. Mutta jokainen mun puolesta järjestäkööt omanlaisensa häät tai juhlat, ei mua erilaisuus kauhistuta. Nuoria olivat ja rohkeita.
Jotkut kommentit olivat aika lapsellisia, ne mustasukkaisuusjutut yms...
Mutta ihan samanlainen taisin olla itsekin 18-v. silloiselle poikaystävälleni, josta tuli 7 vuotta myöhemmin aviomieheni : ) Yhdessä on kasvettu aikuisiksi. Tietysti jos olisi alkanutkin tuntua siltä, ettei meidän jutusta mitään tule, olisi avoero ollut avioeroa helpompi...
Mutta sinänsä hienoa, että oman punk-aatteensa mukaisesti halusivat juhlia! (vaikka ei minun silmää miellytäkään...)
ihan lapsi, paljon lapsellisempi kuin sulhanen. Toivottavasti kasvavat vielä monta vuotta, opiskelevat ja leikkivät kotia koirien kanssa ja unohtavat lasten teon ainakin 5 vuodeksi. Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia ja on hienoa, että on aatteita, mutta varmasti he etsivät vielä itseään ja lopullista tapaa olla tässä maailmassa.
mainostaa, miten on edellinen ilta venynyt aamukuuteen, kun parille oli lähdetty ja manata krapulaa omissa häissään. Ja asusteetkin oli unohtuneet kotiin. Tosi kova kunnioitus maksetuille puvuille. Huomaa, että tarkoitus oli vain pitää "kivat" bileet, joissa voi vetää kaljaa, kun on just ja just ikää siihen.
Mä en nähny mitään aitoa tossa menossa. Kauhee näyttämisenhalu vaan.
Paljon on opittavaa elämässä heillä.
Epäaitoa olis ollut jos olisivat pitäneet ns. perinteiset prinssessahäät. Mä en punkkari ole ja ihan olen tällänen "täti-ihminen" jo, mutta mielummin mä menisin tollasiin rentoihin häihin, kuin tylsiin pönötyshäihin, joissa muuten juodaan usein niissäkin.
todella ole punk-aatteen valossa aika typerä/turha/keinotekoinen juttu? Punkkarit varmaan harvemmin menevät naimisiin, eikös sitä voi yhdessä olla ja sitoutuneena ilman noita lakikiemuroita? Jos ollaan vastaan koko yhteiskuntaa ja sen tavisnormeja, niin eikö avioliitto, oma talo, koira ja kaksi lasta ole juuri sitä tavista?! (Sulhanenhan sanoi toivovansa näitä tulevaisuudelta)
En ihan ymmärtänyt, miksi hääjuhlasta piti tehdä ördäysfestari.. Jokainen toki tyylillään, mutta omaperäisyydessään moinen oli lopulta aika persoonatonta. Nuohan oli kuin mitkä tahansa teinipunkkaribileet (tai no se Tumpin bändi toki ei varmaan ihan joka kinkereissä ole soittamassa ;)). Kaljaa ja pogoilua. Eikö sellaista voisi tehdä joka viikonloppu ja mikä ettei viikollakin. Luulisi että häissään haluaisi jotain vähän erilaista... Ehkä heille sitä erilaista oli sitten se bändi ja hääkakku. Muuta erikoista en noissa juhlissa nähnyt.
Ja se oli noloa, että kaljat loppui kesken heti alkuunsa. Ja morsianta oltiiin ensin laittamassa passi kourassa hakemaan lisää pussikaljaa.... Se oli niiiin teiniä että minua ärsytti vaikken ole kuin 10v vanhempi :)
Joo-o. Olisi kiva tietää mitä parille kuuluu viiden tai kymmenen vuoden päästä. Toivottavasti hyvää. Mutta vähän epäilen (sori vaan).
Ei niinkään tuo nuorella iällä sitoutuminen sinänsä arveluta, koska olen itsekin ollut saman miehen kanssa 18-vuotiaasta eli yli 20 vuotta jo, mutta lähinnä tuo elämäntyyli ja päihteet ym. eivät mielestäni ennusta kovin hyvää. Melko julkisesti (galtsussa) tuovat esiin, että ei jää ihan pelkkään kaljoitteluun...
Onneksi jokainen saa taplata tyylillään, eikä tarvii mietttiä mammojen makua ja ajatusmaailmaa!!! Jees. HEIDÄN häät oli kai kyseessä....
alaluokan kulttuuriin liittyvä ilmiö. Sitä ei esiinny keskiluokan eikä yläluokan piirissä. T:Konservatiivinen äiti
alaluokan kulttuuriin liittyvä ilmiö. Sitä ei esiinny keskiluokan eikä yläluokan piirissä. T:Konservatiivinen äiti
Mikähän mää sitten oon? T: Alaluokan ope, punkkari, äiti
että täällä mammat haukkuu parin lapselliseksi ja koko suvun mauttomaksi ja juntiksi, eikä huomaa itse olevansa erittäin lapsellisia, kun ei muisteta että ihmisiä on ERILAISIA. Siis jos kaikki ei ole niin konservatiivisia ja kaavojen mukaan toimijoita, niin onko vähän lapsellista arvostella heitä? Eikö AIKUISUUTEEN kuulu nimenomaan se, että osaa kunnioittaa toisten elämää ja heidän tekemiään valintoja?
Minkä ikäisiä olivat? Vaikuttivat niiiiiin lapsilta että voi jösses! Ja millä rahalla ne teettivät hääpuvut oikein, eivät vaikuttaneet mitenkään turhan varakkailta...
Sulhasen ilme, kun suunnittelivat sen pukua, kertoi kaiken: todella tylsistyneen oloinen, hälläväliä "kunhan nyt seisoskelen tässä"-ilme!! =O
Loppuun asti en edes jaksanut katsoa..........
todella ole punk-aatteen valossa aika typerä/turha/keinotekoinen juttu? Punkkarit varmaan harvemmin menevät naimisiin, eikös sitä voi yhdessä olla ja sitoutuneena ilman noita lakikiemuroita? (sori vaan).
Me olemme mieheni kanssa vanhoja punkkareita. Siis siltä ajalta kun punk oli vielä kunnon punk. Olemme olleet naimisissa yli 20 vuotta.
Myös muut punk kaverimme ovat suurin osa naimisissa ja on vietetty monet hilpeät häät punk henkeen.
Avioliitto ei ole punk hengen vastaista.
Ekan vartin jouduin aina katsomaan muualle, kun sen pojan korvat oli näkyvillä. Aivan karseat. Mikä saa ihmisen haluamaan tuollaista? Sinänsä poika oli kaikkien läväreiden alla ihan sympaattisen oloinen tyyppi, paljon sitä tyttöä symppiksempi. Mutta ne lävistykset...?
sen verran, että punkkarit jakautuvat kahteen eri porukkaan. Osa on "elä lujaa kuole nuorina tyyppejä", ja osa niitä jotka kyseenalaistavat yhteiskunnan, mutta pyrkivät vaikuttamaan siihen enemmän sisältä kun ulkoa.
Vaikka moni teininä kaljottelee ja bilettää rankasti (ja tätähän tapahuu KAIKISSA nuorisoporukoissa, ehkä sukovaisia lukuunottamatta---) niin loppujen lopuksi ihan fiksuja aikuisia suurimmasta osasta tulee.
Toki ammatinvalinta harvoin on mitään "liukuhihna"-työtä, vaan tavalla tai toisella hieman luovaa (mainostoimistossa työskentelyä tmv.) ja todella suuri osa on myös akateemisesti koulutettuja.
Kannattaa muistaa että jos puhutaa kaikelle kansalle tunnetuista punkkareista, niin tässä yhteydessä voitaneen mainita Leena Lehtolainen. Niin, Pelle Miljoona on ammatiltaan opettaja...!
kun on nuoriso paasseet kokoontumaan yhdessa ja paasseet
puskatouhuihin kesaisin.... ja viinaakin siella salaa juodaan...
etta ei nyt kannata yleistaa siihenkaan suuntaan etta kaikki uskovaiset
(nuorista lahtien), on pyhimyksia ja siveyden sipuleita!
jos uskovaiset olisi kaikki synnittomia ja taydellisia,niin eihan maailmassa
olisi sotiakaan... vrt. vertaus alla uskis nuorien viattomuuteen...
t-entinen aivopesty uskovaisnuori
(Vaikka moni teininä kaljottelee ja bilettää rankasti (ja tätähän tapahuu KAIKISSA nuorisoporukoissa, ehkä sukovaisia lukuunottamatta---) niin loppujen lopuksi ihan fiksuja aikuisia suurimmasta osasta tulee.
[/quote]
Mutta kyllä nostan hattua rohkeudesta tehdä asiat erilailla kun on tapana. Mutta eikös avioliitto ole ristiriidassa punk-aatteen kanssa??