Miten kauan tä flunssa voi kestää?
Lapsille nousi kuume viime tiistaina hirveä yskä ja limaa joka reikä täynnä. Elilen oli molemmat kuumeettomia ,mutta tänään illalla taas molemmat kuumeessa.
Tänään käytin lääkärissä ja pienemmällä ehkä korva punoitti saattoi toki johtua siitäkin kun huusi niin kauheasti kun niitä katsottiin. lääkäri kirjoiti kuitenkin sellaisen "virvonvarvonarvon" antibiootti kuurin jotta mamma olisi tyytyväinen ja menisi pois. Kun tautikin kuulemma on kestänyt niin kauan.
Onko tuota kuuria nyt järkeä antaa? Eilen illalla korvaa vähän valitti mutta pronaxenin jälkeen nukkui yön ihan hyvin.
entä miten kauan tällaiset flunssa yleensä voi kestää? Meillä aikasemmin kuume olut 2-3 päivää.
Kommentit (6)
Mökkihöperöhän mä kohta olen :/. Ja lapsiparatkaan ei pääse edes ulos.
Meillä myös 3-4 päivää kuumetta, jonka jälkeen yski kuumeeton päivä ja sitten taas nousee kuume. Yskä on sitten kuumeilun ja oksentelun jälkeen jäänyt.
Meillä myös 3-4 päivää kuumetta, jonka jälkeen yski kuumeeton päivä ja sitten taas nousee kuume. Yskä on sitten kuumeilun ja oksentelun jälkeen jäänyt.
Oksennellut tosin en, mutta vatsa oli kyllä vähän sekaisin ja kipeä.
yskää, nuhaa, köhää, kurkkukipua, välillä menee pois, sitten taas tulee uudestaan. Meillekin kirjoitti lekuri yhden antibioottikuurin varmuuden vuoksi, mutta jätettiin ottamatta, kun labratuloksen mukaan ei ollut bakteeritulehdusta. Nyt on kuulemma ollut tänä syksynä sitkeitä flunssia liikkeellä, sanoi lääkäritäti.
Oksennellut tosin en, mutta vatsa oli kyllä vähän sekaisin ja kipeä.
Nyt on enää kammottavan kuuloinen yskä. Räkäisyys loppui kahden viikon jälkeen, samoihin aikoihin kuin kuume. Kävin jo tk:ssakin, muttei ne mulle mitään antibiootteja antaneet, ja tyydyin ihan siihen. Parempi niin. Rupesi vaan jo vähän hermostuttamaan.