Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Googlesta! Tuleeko muille jos googlaatte ittenne niin facebookin naama?
19.02.2009 |
Tää onkin ihan uus juttu mulle!!!
Kommentit (4)
eikä tule mitään muutakaan paitsi iltalehden sivuille joskus tekemäni allekirjotus jonkun asian, jota en enää muista, puolesta.
Tosiaan fb:n asetuksissa on aika paljon kaikkee jännää joihin kannattaa tutustua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mitä luulit siellä näkyvän?