Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jatkuva nälän tunne olla jostain muusta kuin raskaudesta?

Vierailija
19.02.2009 |

Plekään kamalsti että olen raskaana, sillä edelliset kuukautiset kestivät vain kaksi päivää (syön pillereitä) ja sitä ennen yhdet jäivät väliin kokonaan (luin ohjeista että jos yhdet jää väliin niin ei syytä tehdä testiä).

Nyt on ollut kamala nälän tunne vaikak syön todella paljon, myös hormonit tuntuvat olevan aivan sekaisin, olen väsynyt ja todella helposti ärsyyntyvä (kuin jatkuvasti olisi menkat) kuten miunlla oli koko edellisen raskausajan.

Koska menkat kuitenkin tulivat viimeksi niin tunnen oloni typoeräksi hössöttäjäksi, mutta silti... tulossa on alkoholipitoisia juhlia ja jotenkin tekisi mieli varmistaa tilanne.

Uskotteko että on mitään todennäköisyyksiä olla raskaana vai tekeeköhän mieli vain tepposet?

Odottaisitteko seuraavaa kuukautistaukoa (n. 1,5 viikkoa) ja olisitte siihen saakka normaalisti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita vaihtoehtoja, joita tulee itsellä mieleen on liian alhainen hemoglobiini. Itse olin aivan järkyttävän kireenä ja v... suunnilleen kaikki asiat ja väsynytkin olin kun hemoglobiini oli päässyt liian alas. Tosta nälän tunteesta itselleni tulee mieleen, kun olen aika huono juomaan päivän mittaan vettä, niin mulle tulee kanssa toi nälän tunne siis siitä janosta. Mut toivottavasti selviää. :)

Vierailija
2/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minulla on myös alhainen hemoglobiini ollut aina ja on kovat PMSsät.. jotenkni vain yksi ajatus on räjähtänyt päässäni suurempiin mittakaavoihin.Pitää pohtia nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomaan testin niin selviää sitten samalla kertaa tämä asia tänään. Heti kun oliun sitä pyytänyt tuomaan ja olo oli ihan typerä, mutta parempi kai selvittää :)

ap

Vierailija
4/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tein nyt vaan mokan ja kävin pissallaa, vaikka olisi varmaan kannattanut pantata? Pitäisiköhän odotellaa aamuun, saa nähdä mistä se olisi järkevin tässä vaiheessa ottaa että olisi varmin.

Vierailija
5/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta tuli heti mieleen, että oletko juonut tarpeeksi?

Suomalaisten perisynti on syödä kun oikeasti olisikin "vain" jano.

Jos juot yli 2,5 litraa joka päivä vettä, ja silti on nälän tunne, niin kävisin terveyskeskuksessa mittauttamassa veriarvot.

Vierailija
6/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hirvee suklaan nälkä kun menkat alkamassa tai menossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi