Muistatteko vanhoja in paikkoja helsingissä? Missä paikoissa kävitte nuorena viettämässä aikaa?
Mulle muistu yhtäkkiä mieleen se yks paikka mis oli monta kerrosta ja joka kerroksessa soi aina eri tyylinen musiikki. Mikä sen mestan nimi oli?Oli ihan siin jossai keskustan lähistöllä lasipalatsista eteen päin. Oliko se Lostari?
No Tavastialla tuli käytyä. Hitto kun enää muista paikkojen nimiä.
Vieläkö ne on pystyssä?
Terveisin villin nuoruutensa Helsingissä elänyt ja sittemmin muuttanut Tampereelle :)
Tuli vaan yhtäkkiä nostaliginen olo.
Kommentit (1270)
Botta, Tavastia, KY, Kultainen Härkä, Budapest, Herttuan Krouvi, noissa tuli käytyä eniten. Itse asiassa kun ajattelee asiaa tarkemmin, niin aivan käsittämättömän monessa ravintolossa tuli käytyä kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
mutta mikä ihmeessä oli Iso-Roballa sijaitsevan mestan nimi? Kadulta kun mentiin sisään, niin kiivettiin "tokaan kerrokseen". Ehkä puolivälissä Iso-Robaa, ei hirveän iso paikka.
Yhtenä kesänä olin siellä varmaan joka viikonloppu, mutta en millään muista nimeä.
Gambriini
Harald’s, on nyt Kalle
Tavastia.
Hesari Club
Rose Room; onkohan siellä enää mitään, Seurahuoneen sisäpihalla oli.
Botta.
Ja sitten tuli Cafe Metropol.
Koulutuspäiväjatkot perinteisesti Hesperian ja Presidentin yökerhoissa ja Storyville.
Vierailija kirjoitti:
Alibi, KY-Exit, Beer Academy, Arkadia, Roberts, Adlon, Happy days, Tavastia, Fennia, Helsinki Club, Rockwells, Pingviini, Vantaa hotelli... pitkä oli kierros, mutta aikanaan tasaantui
Hmm. Kynän siis KY-EXITin vieressä oli Espilä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa nuoruudessani Vanha Maestro!
Ravintola Paasi eli "puolue toimisto".
Eikö se ollut Revolution-klubi kuitenkin, istekin olin paikalla todistamassa tajunnan räjäyttävää keikkaa naurettavan pienelle yleisölle..
... siis Sonic Youthin keikka kyseessä...
Bangkok City!!!! Olin töissä siellä. Oi niitä aikoja.