Muistatteko vanhoja in paikkoja helsingissä? Missä paikoissa kävitte nuorena viettämässä aikaa?
Mulle muistu yhtäkkiä mieleen se yks paikka mis oli monta kerrosta ja joka kerroksessa soi aina eri tyylinen musiikki. Mikä sen mestan nimi oli?Oli ihan siin jossai keskustan lähistöllä lasipalatsista eteen päin. Oliko se Lostari?
No Tavastialla tuli käytyä. Hitto kun enää muista paikkojen nimiä.
Vieläkö ne on pystyssä?
Terveisin villin nuoruutensa Helsingissä elänyt ja sittemmin muuttanut Tampereelle :)
Tuli vaan yhtäkkiä nostaliginen olo.
Kommentit (1223)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kisahallin päädyssä olevaa baaria 80- luvun lopulla?
Siellä tuli käytyä.
Harald' s eli Hassu, Tifla Lintsillä, Anna ja Erik, Alibi, Botta, Tavastia, Cirkus maximus, cafe Metropol, kuparipannu, arcadia,kaivohuone, Hamlet, Hesari klubi, roba.
Arkadia, KY, Adlon, Helmi, Hyvä Ystävä, Kalle, Soda, Kerma. Kesällä Pikku Parlamentti, Kymppikerros, Torni, Kaivohuone ja Santa Fe:n terassi. Nuoruus milloin kävi baareissa 1992-2000.
Hallinkorva eli Kollinharva. Käytännössä asuin siellä viikonloppuisin tuolloin.
Mä olen tosi vanha kun sanon tän:
Safari club
Ehdottomasti Poli keskiviikko, lauantai ja sunnuntai tansseineen. Sunnuntaina pääsi sisään ilman opiskelijakorttia. Polihan oli TKY:n osakuntatalo,
siis teekkareiden. Mutta ikäväkyllä Polista tuli hotelli ja teekkaritkin muuttivat Espooseen, Otaniemeen Dipoliin.
.
Riverboat 1980-luvun lopussa. Jotain vuoden päivät joka perjantai ja lauantai Riverissä. Aika usein keskiviikkoisinkin.
(Vihreepaita)
Kuopiolainen erehtynyt väärälle keskustelualueelle. Maalaisille on toiset aiheet.
Forumin vieressä Stokkalle päin oli kahvila toisessa kerroksessa ja elokuvateatteri. Nimet olen unohtanut
Vierailija kirjoitti:
mutta mikä ihmeessä oli Iso-Roballa sijaitsevan mestan nimi? Kadulta kun mentiin sisään, niin kiivettiin "tokaan kerrokseen". Ehkä puolivälissä Iso-Robaa, ei hirveän iso paikka.
Yhtenä kesänä olin siellä varmaan joka viikonloppu, mutta en millään muista nimeä.
Eli Roba
Budapest?
Eikö Arkku ollu joku muu ennen kuin se oli Arkku? Siis ysäri alussa about. Mun mielestä ekoja paikkoja stadissa mikä tunnettiin pöydillä tanssimisesta siellä takana (pl. Kalle varmaankin).
Stadissa oli Kellaridisko, Ratakatu 9 oli osoite, hyvä paikka.
mäkkäris tehää : TikTok Panty Off Challange
Teininä vanhusten baarikaapista lantrattiin mehupulloon menovettä ja sitten mentiin assalle heilumaan muka hirveessä kännissä.
Arkadia. Sinne menin jo lainatuilla henkkareilla. Sitten oli Ky, Botta, ..Roballa tuli käytyä. Sitten kun vähän ikää karttui tuli Zetor, Sillankorva, Hotelli Vantaa jne
Vm 1971