Mistä määrästä alkoholia teille tulee krapula?
Kommentit (11)
välillä tullee kamala krapula jos juo 1-2 sauna siideria välillä ei. Välillä ei tuu vaikka jois 10 ja välillä tulee ihan kaamea. En sit tiedää mistä johtuu. On kyllä tosi inhottavaa kun ei voi tosiaan tietää koskaan tuleeko vai eikö. Eli monesti jätän ne sauna siiderit sen takia ottamatta. Otan sitten kunnolla jos otan ja teidän varautua krapulaan:)
Oluita en juo, enkä väkeviäkään kuin korkeintaan yhden. Ne maistuu sen yhden jälkeen jo pahoilta.
Juon yleensä ulkoillessani 4-7 isoa tuoppia kuivaa siideriä. Aika usein lisäksi puoli pulloa roseviiniä tai vaikkapa pari gin&tonic tai cosmopolitan -paukkua.
Luulen, että krapulattomuuteni salaisuuteni on se, että juon niin usein (kroppa on tottunut) ja lisäksi juon myös koko ajan vettä, vähintään pari litraa illassa, ja syön AINA ennen nukkumaan menoa jotain (esim leivän, raejuustoja ja tomaattia tms.)
Pahimmat krapulat must tulee tilanteista, jossa poltetaan tupakkaa sisätiloissa, kun aivot ei saa happea tarpeeksi.
melkein kaikki muut paitsi ne jotka ovat sitä lajia tosissaan harjoitelleet.
Ainakin jos otan alle litran viiniä, 4-6 siideriä, muutaman vodkan...
Tai jos otan sekaisin kaikkea mahdollista jotakuinkin tuon saman määrän.
Tai jos otan äkkiä, ihan juomalla sen minkä pystyn ja ehdin väkeviä umpihumalaan tunnin sisään. Varma äkillinen kuolemankrapula.
Kerran oli kahden nopeasti juodun siiderin jälkeen aivan karme karpula. Oksensin ja voin muutenkin toooosi huonosti. Sitten kerran 14 ravintolaannoksen jälkeen olin aamulla ihan kuosissa. Saatoin kyllä olla vielä humalassa= D Olen 160 cm/ 48 kg.
mutta jos juon sekaisin kaikenlaista niin siitä tulee kamala kankkunen.. yleensä juon yhtä ja samaa drinnkiä koko illan ja pari shottia päälle..
niin tulee päänsärky. Huonoon oloon tarvitaan monta annosta ja oksentanut en ole kuin kerran, jolloin vedin tyyliin viinaa suoraan pullosta ja muisti meni.
Mä kyllä syön ja juon vettä, en polta jne. mutta aina tulee päänsärky. Isäni on alkoholisti, onneksi ei ole periytynyt!
vaan se, kuinka humalassa menen nukkumaan. Jos olen ollut juomatta useamman tunnin ennen nukkumaan menoa, saatan olla aamulla suhteellisen pirteä vaikka olisi juonut paljonkin. Jos taas menen humalassa nukkumaan vaikka yhden viinipullollisen jälkeen, niin taatusti on krapula ja kova! Tiedän jo nukkumaan mennessä, tuleeko kankkunen vai ei. Jos korvissa soi ja keinuttaa, niin seuraava päivä on pilalla. Mutta siinä vaiheessa ei ole mitään väliä, kunhan pääsee nukkumaan...
elipitää vetää, vodkadrinkkrjä, shotteja yms. niin ei tuu krapulaa yleensä, mut heti kun otan yhdenkin miedon esim. lonkeroo, kaljaa, sidukkaa niin sit tulee kauhee darra...