Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö kyläilemään, jossa ollut viikko sitten vatsatauti?

Vierailija
18.02.2009 |

Ollaan siis suunniteltu viikonloppureissua pienen lapsen kanssa ensi viikonlopuksi sukulaisen luo, mutta vähän kyllä pelottaa lähteä. Heillä siis yksi aikuinen oli viimeviikonlopun rajussa oksennus- ja ripulitaudissa. Muihin ei tarttunut ja nyt tämän viikon olleet terveinä. Kuinka kauan ne pöpöt siellä voi vielä "leijua" ja kuinka mahdollista, että me sen saisimme?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ehkä lähtisi kyläilemään, vaan siirtäisin vierailua. eihän se välttämättä enää tartu, mutta varmuuden vuoksi. vatsatauti on niin inhottava.

Vierailija
2/5 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä ollut vatsatauti viime viikon lopulla. Tosin me oltiin sitä ennen. Sovittiin ko. äidin kanssa, että ollaan tarkkoja tuossa käsien pesussa.

Itse ainakin siivosin tarkkaan kaikki paikat perheemme vatsataudin jälkeen. Kovenkahvat yms. pyyhin tarkkaan. Ei ole kukaan vieraista sairastunut, ja meillä on kyllä ihan kiitettävästi lapannut väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viime keväänä kävi perhe, jotka olivat olleet jo viikon terveinä vatsataudin jälkeen. Heidän poikansa ruokahalu oli kyllä vielä kadoksissa vierailun aikana.

No, eikös meidän neidille ja minulle tullut tauti parin päivän kuluttua. Varmaan siis saatiin se noilta vierailta kuitenkin. Mieti siis vielä - vatsatautia en lähtisi hakemaan, jos sen pystyy välttämään yhdellä puhelinsoitolla:)

Vierailija
4/5 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä viime keväänä kävi perhe, jotka olivat olleet jo viikon terveinä vatsataudin jälkeen. Heidän poikansa ruokahalu oli kyllä vielä kadoksissa vierailun aikana.

No, eikös meidän neidille ja minulle tullut tauti parin päivän kuluttua. Varmaan siis saatiin se noilta vierailta kuitenkin. Mieti siis vielä - vatsatautia en lähtisi hakemaan, jos sen pystyy välttämään yhdellä puhelinsoitolla:)

Katselen vielä perjantaihin saakka ja päätän sitten. On vain niin kovin vaikea löytää semmoista viikonloppua joka olis kummallekkin perheelle sopiva. Jos tämä reissu peruuntuu, seuraava mahdollisuus on vasta n. 2 kuukauden päästä.

Vierailija
5/5 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut aikuinen. EI kai aikuiset laattaile pitkin kämppää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän