Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen kysely, paniikki, mikä näistä?

18.02.2009 |

Ristiäisiin on reilu viikko aikaa ja yhä on nimi päättämättä. Alla on miettimiämme nimiä.

Adalmiina Rosa Lumia

Lilian Minni Lumianna

Isabella Minja Lumianna

Isabella Minni Lumianna

Lumianna ois viimeisenä kiva kun veljillä viimiset nimet on ns. muunnoksia suvussa olevista nimistä ja Lumianna ois muunnos omasta nimestäni. Mut myös Lumia ois tosi mieleinen.

Etunimistä Lilian sopis ehkä paremmin veljien nimiin, mut Isabella ois toisaalta mieleisempi ja Adalmiina aika tasoissa Isabellan kanssa.

Keskinimikin on aika hakusessa. Toisaalta olis kiva, jos keskimmäinen nimi olisi Minni, jota lapset "ehdottivat, toisaalta Minja ja Rosakin kauniita.

Isoveljien koko nimet

Benjamin Jooa Samuel

Daniel Miro Jeremias

Kasimir Lenni Sebastian

Joonatan Eeli Kristian

Marius Timi Alexander

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Adalmiina on miettimistänne etunimistä kaikkein paras, vaikka Lilian kyllä kävisi poikien nimiin ehkä paremmin konsonanttiloppunsa vuoksi.

Mutta sitten toisaalta taas itse en pidä Rosa nimestä lainkaan,tässä kallistuisin Minnin puolelle. Viimeisestä nimestä sen verran että itse tykkään enenmmän Lumiasta,mutta toisaalta tuo Lumianna on kyllä myös kaunis,varsinkin kun se on muunnos äidin nimestä. Eli nätein kokonaisuus musta olis Adalmiina Minni Lumianna,vaikkei se soinnukkaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Nyt kun alkaa oikein miettimään niin myös Isabella on kiva nimi,niin että ehkäpä mun ehdotukset on siis Adalmiina Minni Lumianna ja Isabella Minni Lumianna.

Onnea viimehetken pohdintoihin! Kyllä lapsi on kuitenkin aina nimensä "näköinen", minkä nimen sitä sitten ikinä antaakaan...:)

2/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kaunein kokonaisuus!!:)

Toisaalta keskinimeksi löytyis varmaan paljon ikivoja vaihtoehtoja. Itse laittaisin keskelle 3-4-kirjaimisen nimen, koska eka ja viimeinen pidempiä.

Keskinimessä vois olla jopa vähän särmää, jos haluaa, ettei oo niin pehmeä koko nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella Minni Lumia

... siis vaihdoin tuon vikan Lumiaksi, koska Minnin kanssa on vähän turhan paljon tuota "ännää". Lumia sopii paremmin. Minni lasten ehdottamana kiva, joten pitäisin sen mukana. Ja muutenkin samantyylinen kuin veljien toiset nimet. Lilian sopisi joukkoon etunimenä koska olisi konsonanttiloppuinen, mutta Isabella sopii tosi hyvin myös, joten jos se mieleisempi, niin laittakaa se. Myös minusta se nätein etunimi vaihtoehdoistanne.

Jos päädytte Lilian etunimeen, niin ehdottaisin koko nimeksi

Lilian Minni Isabel(la)

Vierailija
4/6 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella Minni Lumianna

:)

Benjamin Jooa Samuel

Daniel Miro Jeremias

Kasimir Lenni Sebastian

Joonatan Eeli Kristian

Marius Timi Alexander

Adalmiinakin on kyllä kaunis... monesta hyvästä onkin vaikea valita :)

Tiina :)

Vierailija
5/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adalmiina Rosa Lumia ja Lilian Minni Lumianna. En osaa sanoa, että kumpi olisi kauniimpi. Itse muodostaisin näistä nimistä tällaisen yhdistelmän: Lilian Rosa Adalmiina.

Vierailija
6/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa minusta ilman muuta kauneimmalta. Lilian-nimestä en pidä. Minni on vähän toisaalta ja toisaalta -nimi. Siis toisaalta vähän liikaa lempinimimäinen, toisaalta kuulostaa kivalta "kevennykseltä" pitkien nimien välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi