Lue keskustelun säännöt.
Isot karvalakit ovat muotia- joki sinulla on?
18.02.2009 |
Ostin kirppikseltä eilen aidon hopeakettukarvalakin! Huippumuotia!
Joko sinullakin on?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt en o jaksanu kaivaa esille.