Lue keskustelun säännöt.
Viherpeukalot! Mitä huonekasveja suosittelette aloittelevalle kukkien
18.02.2009 |
kasvattajalle? Olen aivan onneton tumpelo kukkien kanssa, ainoa mikä säilynyt hengissä traakkipuu. Kukat tulee tasolle ( ei ikkunalauta) olohuoneeseen mihin paistaa aamu/aamupäiväaurinko.
Kun ostan kukat niin pitääkö heti kohta vaihtaa niihin mullat? Mitä neuvoja mullanvaihtoon yleensä? Mitä muuta tulee mieleen? Pidän kukista paljon, mutta meillä ei kotona niitä ole ollut eli aloitan ihan pystymetsästä nämä jutut, tuo traakki tosiaan ainoa mitä olen pystynyt pitämään elossa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla