Orgasmittomuus-Onko mitään tehtävissä, että sen joskus saisi kokea muutenkin kuin unissaan?
En ole siis ikinä saanut orgasmia "aktin" yhteydessä. Unissani kylläkin useamman kerran.
En saa myöskään itsetyydytyksen kautta.
Olen siis kykevenäinen saamaan, mutta missä ihmeessä mättää. Nykyisen kumppanin kanssa olen ollut jo useita vuosia.
Kommentit (16)
...jonkun lelun ostamista, ja sen kanssa kaikessa rauhassa touhuamista ihan itsekseen. Toisen läsnäolo saattaa häiritä, vaikka se olisikin ihan se oma tuttu ja turvallinen rakas... Äläkä ota sitä minään suorituksena, tulee sitten, kun tulee.
Ensinnäkin faktaa:
Suurin osa naisista ei saa orgasmia yhdynnässä "pelkällä yhtymisellä". Lue lause vielä uudestaan. Suurin osa maailman naisista ei saa orgasmia pelkästään yhdynnässä.
Tää on täysi fakta, joka valitettavasti on täysin tuntematon tosiasia monille naisille ja suurimmalle osalle (suomalais)miehiä! Jos yhtään perehtyy seksin saloihin ja esim naisen ja miehen anatomiaa, huomaa melko pian, että nainen ei pelkällä ulos sisään liikkeellä saa sellaista tuntoa niihin elimiin, jotka nautintoa antavat, että voisi laueta. Sisään- ulos toki tuntuu hyvältä, mutta kyllä se stimulointi pitää antaa erityisesti klitorikselle ja g-pisteeseen, jotta tähtiä nähdään! Ja mies ei osu klitorikseen pannessaan sisään-ulos kuin jos painautuu TODELLA syvälle lähetyssaarnaaja-asennossa joka on muuten varmaan juuri tästä syystä niin suosittu rakasteluasento ;-) Toinen asento, jossa monet naiset saavat orkun yhdynnässä, ilman käsin tai muuten klitan stimulointia on jos nainen ratsastaa koska hän voi silloin ohjailla itseään ja miestä osumaan niihin oikeisiin kohtiin.
Mutta vaikka suuri osa naisista ei saakaan pelkästään yhdynnässä, suurin osa naisista voi kuitenkin opetella saamaan orgasmin itse! Ja tätä suosittelisin jokaikiselle naiselle!!! Opettele tuntemaan itsesi ja mikä sinusta hyvältä tuntuu! Jotta nainen voi laueta (= täydellinen rentoutuminen) jokainen nainen tarvitsee keskimäärin yli 20 minuuttia keskeytymätöntä kiihotusta! Ja jotta voi täysin rentoutua, täytyy olla siis aikaa, oikea rauhallinen paikka, oikea tunnelma ja kiireettömyys. Naiselle orgasmi ei ole sellainen asia, joka tulee pyytäessä!
Kun olet oppinut laukeamaan itseksesi (tähän voi mennä aikaa, mutta olen varma että onnistut, jos todella haluat oppia) niin voit tuoda tämän sänkyynne miehesi kanssa. Nainen voi opettaa miehelleen, mikä hänestä tuntuu hyvältä ja mies voi oppia antamaan naiselleen orgasmin. Suuri osa miehistä ottaakin tämän hyvin vastaan, koska hyvä mies haluaa tottakai että nainenkin nauttii. Valitettavan moni mies ei vaan tiedä, että nainen tarvitsee muutakin stimulointia kuin yhdyntää kiihottuakseen tarpeeksi voidakseen laueta. Orgasmi on myös siitä kinkkinen juttu, että moni ei sitä saa just koska niin kovasti yrittää.. Kun se on se täydellinen rentoutuminen, joka sen aikaansaa niin väkisin yrittämällä ei päästä pitkälle.
No ja miten sitten sen orkun voi opetella tekemään itselleen? Tässä tulikin jo yksi hyvä keino, eli lelut. Osta netistä klitoriskiihotin, mielellään sellainen, jossa on portaaton säätö ja hiljainen ääni. Isot dildot ovat miesten suunnittelemia leluja, joita vuosikaudet myytiin ainoina leluina naisille. Nyt kun naissuunnittelijat ovat päässeet vaikuttamaan seksilelujen suunnitteluun, on tullut paljon uusia ja naiselle PALJON paremmin sopivia leluja.
Jos et halua investoida tähän, niin yksi parhaita leikkipaikkoja on kylpy. Valuta itsellesi ihana rentouttava (vaahto)kylpy. Ajattele (tai lue vaikka) eroottisia tarinoita ja suihkuta itseäsi käsisuihkulla. Tunnustele ja opettele mikä tuntuu sinusta hyvältä. Suihkun avulla suurin osa naisista saa orgasmin.
Iloisia helliä opetteluhetkiä ja muista, että "the sisters are doing it for themselves"! Eikä siinä ole mitään pahaa! Me naiset emme voi odottaa, että mies osaisi meidät tyydyttää, jos emme itse ensin osaa itseämme tyydyttää! Ja ellemme sitten opeta heitä siihen. Jokainen nainen ja jokainen mies on vielä erilainen. Parhaan seksin saavat jakaa ne parit, jotka avoimesti puhuvat siitä mistä tykkäävät ja vaikka näyttävät, mikä hyvältä tuntuu. Tsemppiä!!
sillä vastaus minuakin vaivanneeseen pulmaan näyttää olevan numero 4:n neuvot, joita lähden nyt kokeilemaan. Jos vielä kerrot, mistä nettiosoitteesta nämä ihanat härvelit kannattaa tilata, eli mikä on hyvä nettilelukauppa, niin olisin kiitollinen.
Niiden "ilolihasten" jumppa. Geishakuulien kanssa se treeni on tehokasta ja "kivaa". Suosittelen kokeilemaan!
kuinka tuoda neuvot sänkyyn, jos on oppinut nyt saamaan yksin, mutta ei millään miehen kanssa vaikka tekee näennäisesti kaikki oikein ja on täydellinen seksikumppani. Ei vaan tule! Olen todella märkä ja kuumana mutta orgasmi jää aina puuttumaan. Voiko kiihottua liikaa? Onko törkeää ottaa omat sormet käyttöön esim takaapäin asennossa?
Onko törkeää ottaa omat sormet käyttöön esim takaapäin asennossa?
Ei ole törkeää vaan viisasta. Teet just niinkuin susta tuntuu hyvältä, on tärkeää että löydät aluksi yhden tavan saada, muita tulee sitten ajan kanssa jos on tullakseen.
kuinka tuoda neuvot sänkyyn, jos on oppinut nyt saamaan yksin, mutta ei millään miehen kanssa vaikka tekee näennäisesti kaikki oikein ja on täydellinen seksikumppani. Ei vaan tule! Olen todella märkä ja kuumana mutta orgasmi jää aina puuttumaan. Voiko kiihottua liikaa? Onko törkeää ottaa omat sormet käyttöön esim takaapäin asennossa?
Mitä törkeää siinä on että tuottaa itselleen lisänautintoa?
olet itseäsi tyydyttänyt??? oletko vaihtanut taktiikkaa..
suihku, sähköhammasharja, dildo ???
kuin kunnon tippa hyvää liukastetta klittaan ja sitten omalla sormella lirppaa. Ei ole kerta eikä yksi, kun naiset ovat valitelleet ettei sitä orkkua tule. Olen auliisti opastanut, miten omaa sormea voi käyttää apuna, ja aina on homma loppunut siihen, että nainen voihkii ja nyyhkii, eli kyllä sieltä jotakin on tullut.. On se niin ihmeen kumma juttu, että naiset eivät osaa omia sormiaan käyttää...
ja kierukka sisälle niin johan alkaa täristä, näin ainakin meille kävi.Vuosikausia yritimme vaimon kans kaikkea mahdollista ja kun ei sitte millään.Nyt tulee ihan helposti parikin kertaa peräkkäin se on yhtä juhlaa.
Naisella lantionpohjalihakset on hyvin tärkeässä roolissa orgasmien saantiin. Etenkin lihasten toimivuus ja kunto. Itselläni alkoi tulla orkut vasta treenattuani muutaman kuukauden näitä lihaksia. Treenaukseen olen käyttänyt geishakuulia, ja ne todella auttavat siinä.
Siis miten mä en koskaan saa. No, ensinnäkin mä harrastan tuskin ollenkaan itsetyydytystä. Ehkä juuri siksi kun en saa niin en koe että jäisin mistään "paitsi". Mutta pari kertaa on itsetyydytyksessä tullut sellainen tajunnanräjäyttäjäfiilis, siis ihan selittämättömän hyvä tunne. Mutta siihen se jääkin, ei mulle tule mitään raukeaa oloa tms. Hetken menee siinä hurmoksessa, mutten mä nyt silti tunne lauenneeni. Tai mistä mä tiedän.. Miltä se tuntuu? Ja luulis että sen tunnistaa kun saa :). Siksi mä olenkin nyt päättänyt aloittaa treenin, masturboin useammin, tähän mennessä kertoja voi siis melkein kahden käden sormilla laskea. Vaikka tykkään seksistä ja olen aktiivinen seksissä ja nautin suuresti, niin en silti koskaan ajattele seksiä muulloin eikä mun koskaan tee mieli seksiä muuta kuin silloin kun haluttaa, eli aika harvoin. Hmm, pulma, noidankehä etten sanoisi.
N25
Naisella lantionpohjalihakset on hyvin tärkeässä roolissa orgasmien saantiin. Etenkin lihasten toimivuus ja kunto. Itselläni alkoi tulla orkut vasta treenattuani muutaman kuukauden näitä lihaksia. Treenaukseen olen käyttänyt geishakuulia, ja ne todella auttavat siinä.
Ja geishapallot jo nyt vaihdettu haasteellisempiin pikkukuuliin. Orgasmeja tulee nykyään joka rakastelukerta.
ehkä olet tarpeeksi rennolla fiiliksellä vain nukkuessasi?
Yritä saada 1 kerta niin sitten kyllä helpottaa