Mielipiteitä näistä kaksostyttöjen nimista, kiitos!
Terhi Teresa &
Tarja Tamara. Kaipaisiko vielä kolmansia nimiä vai riittääkö kaksi?
Kommentit (29)
mutta Tarja paralla on järkyttävät nimet.
Keksi kokonaan uudet nimet, kiitos!
Tarja Teresa
Terhi Tamara
Väliin kolmannet a-loppuisia kuten
Lotta
Iida
Aada
Aava
Linda
Kaisla
Kukka
...
Lisäksi noista nimistä tulee mielleyhtymä kammottaviin keski- ikäisiin harppuihin.
Olet paskaäiti jos noita nimiä edes harkitset!
ei sitten mitään yhteyttä asiaan.
kun odotin kuopusta että jos saat kaksostytöt anna niiden nimeksi ELLU ja PELLU
tyttö oli silloin kuuden vanha.. naurattaa vieläkin se juttu;)))
Sain vain yhden lapsen ja pojan,. että se siitä.. tuli vaan mieleen tämä..
niin nehän osuu kun nenä päähän.
Tai jos oliskin vaan Teresa ja Tamara niin vielä enemmän olis mannetyyliä.
Jos ei niin mieti nyt vielä! Ei kyllä keskimmäiset nimet paljon Terhiä ja Tarjaa lohduta!
Ei tarvitse niin pitkiä nimiä joka paperiin kirjoittaa.
mutta noi koko nimet ei oikein kuulostaneet hyviltä. Kannattais tosiaan ainakin vaihtaa toiset nimet toisin päin Terhi Tamara ja Tarja Teresa.
Mun mielestä noi nimet olis rohkea ja reipas erilainen valinta nykysuosikkien joukossa
Terhi tTresa
ja Annina Annabella esim
---
tai
Tarja Tamara
ja Kiira Kirsikka
Siis Terhi ja Tarja ei ainakaan ole yleisiä nyt. Toiset nimet ovat kyllä aivan hirveät.
sanotaan 50 vuoden päästä av:lla että nimestä tulee mieleen kauhea harppu. Miksi keski-ikäiset naiset ovat aina harppuja??Ärsyttää, kun naiset itse jatkuvasti vahvistavat tätä mielikuvaa parjaamalla omaa sukupuoltaan.
Eivätkö nämä 20 (?)-vuotiaat idiootit tajua itse tulevansa aivan varmasti itsekin keski-ikäisiksi ja vanhoiksi jos eivät kuole ennen sitä....Sitten on kivaa olla vanha harppu.
Lisäksi noista nimistä tulee mielleyhtymä kammottaviin keski- ikäisiin harppuihin.
vitsi, kaikki ärsyttävät tyypit on Terhi perämoottoreita tai sitten Mervejä ja Pirkkoja
ihan hirvittäviä niminä. Ovat olleet niin kauan kuin muistan ja edelleen kuulostavat korvaan kovilta ja itsekkäiltä ja rumilta nimiltä. I am so sorry, ap.
Kovan kuuloisia nimiä. Vielä rumempi olisi Taru.
Teresa on ihan ok nimi. Laita vaika Teresa Anna Juulia ja Maria Ella Sofia
Yhdistelmät kyllä kuulostavat hiukan oudoilta. Mitä jos vaihtaisitte toisen tyyliset nimet toisiksi.
kuulostaa ihan romaninimiltä.