Heitin lasta äsken leivällä :/
Olen kuumeessa ja todella väsynyt. Mies meni heti töitten jälkeen auttamaan kaveriaa remontissa ja on siellä vieläkin. Prkl!
Annoin lapsille ruokaa puoli kahdeksalta ja katsottiin yhdessä piirrettyä. Sanoi, että piirretyn jälkeen pitää mennä heti nukkumaan, että minäkin pääsen lepäämään kunnolla. Kun piirretty loppui puoli 9 niin 7v alkoi vinkumaan, että hänellä on ihan kamala nälkä. Hän ei kuulema voi mennä nukkumaan kun ei ole saanut vielä iltapalaa. (se ruoka oli meillä tällä kertaa iltapala)
Kielsin monta kertaa ja lapsi vain vinkuu. Sai pienemmätkin sisarukset yhtymään tähän vinkumiseen... Lopulta suutuin ja viskasin lasta leivällä ja sanoin, että tee mitä haluat minä menen lepäämään.
En vain oikeasti enää jaksa kun kukaan ei ikinä välitä siitä jos minä olen kipeä tai väsynyt! Kaikki täällä ajattelvat vain omaa napaansa ja minä joudun tekemään toisten eteen kaiken mahdollisen. olin sitten kipeänä tai en... :(
Kommentit (27)
jos lohduttaa niin oli jok ulastenpsyatrikin heittänyt lastansa pikkuautolla (ei ollut pitänyt osua, mutta osui kuitenkin) eli et varmaa tee samaa enää uudestaan. Me pyytään anteeksi ja huomenna parempi päivä
Lapset ovat kipeitä. Jos mies itse kipeä, auttaa silti, vaikka kehotan lepäämään
ainiin olihan mies niin ''sympaattinen'' ja kysyi mitä vittua sie oikein uliset?!
joka tarjoillaa klo 19.30. olkoonkin mikä "ruoka" tahansa..jos kerran menette nukkumaan vasta klo 21!!
KASVAVA LAPSI. ANNA SILLE RUOKAA, ÄLÄKÄ AJATTELE VAIN ITSEÄSI!
EI OLE SUN KUUMEESI LAPSEN VIKA!!!
Ja nukkumaan piti mennä 20.30
Mielestäni tuo ei ole liian pitkä aika. Ei meillä ainakaan mennä ikinä suoraan ruokapöydästä sänkyyn!
ap
Okei, sä olet kipeä, kurjaa mutta lapset on hoidettava silti. Eihän se ole lasten vika että olet kipeenä. Ja 7-vuotiaan vois opettaa ottamaan itse leipää kaapista.
minäkin aina kuulemma teeskentelen sairasta ja kerran rupesin siivoomaan mieheni painostuksesta ja pyörryin niin johan uskoi, että olen sairaana...
voimia sulle ja yritähän nyt levätä kunnolla!