Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain hylätyn lähihoitajan pääsykokeesta.

Vierailija
08.12.2008 |

Mietin vain, että minkälaista ihmistä he hakevat?

Olen vähän yllättynyt, etten päässyt, koska kyseisessä koulussa on pula lh-opiskelijoista. Ihmettelen, että mitä oikein sanoin josta päätös johtui?!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näyttää että on sellanen mielenterveydellinen asia ettei voi lähärinä työskennellä turvallisesti. Sinuna selvittäisin mistä kiikasti.

Vierailija
2/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tehtävässä esimerkiksi halutaan että ympyröit jotkin tietyt jutut, ne todella täytyy ympyröidä eikä esimerkiksi rastittaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihoitajia? Mitä teit sille, tuliko kanssasi kotiin? Mitä miehesi sanoi? Oliko onnellinen uudesta "leikkikaverista"?

Vierailija
4/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisälukutaidolla asiaan..

multakin on sosionomipääsykokeet hylätty, riittää että saa jostain osiosta nollan niin koko koe hylätään.. mä kyllä vähän veikkaan, että mun hylsy johtui siitä, että sanoin psykologihaastattelussa etten edes halua sinne kouluun, vaan kun kolmeen oli "pakko hakea" (aktiivinen haku - työkkäri kyttää jos jää työttömäks), niin sinnekin paperini laitoin..

Vierailija
5/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylätty voi tulla just jos saa esim matikkaosiosta nollan tmv tai ei osallistu ryhmäkeskusteluun ollenkaan ja esim multa kysyttiin,et "mihin aioit suuntautua" ja kun sanoin et nuorisotyöhon niin haastattelija sanoi et " entä vammaistyö,siellä niitä paikkoja olisi" niin sanoin et joo,kyllä sekin ihan varteenotettava vaihtoehto on.

En todellakaan halunnut vammaistyöhön,mutta tajusin kyllä,ettei kuulostais hyvältä tyrmätä sitä siihen. Pääsin siis kyllä sinne kouluun,

Vierailija
6/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä perusteella sinne valitaan. Miehen lapsudenkaveri joka on entinen taparikollinen ja narkomaani ainakin sai paikan sekä moni muukin jolla on päihde/mielenterveysjaksoja sairaalassa takana on saanut paikan. Niillä on kai sitten sitä jotain tarvittavaa ja meillä jotka ei pääse niin ei sitten vaan ole.

Vierailija
7/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tietty voinut rastittaa jotain mitä olis pitänyt ympyröidä, ohjeiden lukeminen ei ole vahvin puoleni, mutta luulen, että olin liian rehellinen kun kysyttiin kysymyksiä tyyliin kumpi olisit mieluummin, presidentti vai lähihoitaja

Vierailija
8/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pääsin samana keväänä yliopistoon lukemaan lastentarhanopettajaksi. Ihmettelin tuota kovasti, mutta mietin, että ehkä minusta näkyi, etten oikeasti halunnut ko. kouluun vaikka yritin kyllä kovasti esittää...

Vierailija
9/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahastuskeino. Testit ei kerro mistään mitään.

Vierailija
10/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahastuskeino. Testit ei kerro mistään mitään.

Itselleni tuli siellä psykologin haastattelussa hieman kummallinen fiilis, niiinkuin psykologia ei olisi kiinnostanut haastatella minua. Joten nähtävästi hänellä oli jo kirjallisen osuuden perusteella valmis näkemys minusta.

Lohduttaa tavallaan, etten ole ainoa joka on saanut hylätyn. Mut kyllä se vähän ottaa itsetunnolle, kun ei pääse opiskelemaan alaa, jolla on pula opiskelijoista. Elin vielä siinä harhaluulossa, että sinne on helppo päästä...

ap

Vierailija
11/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on älytöntä liukuhihnahommaa

joskus on myös haastattelijoilla jonkinlainen bad cop-tyyli jolla yritetään ilmeisesti nähdä miten haastateltava reagoi jos toinen ei teekään keskustelutilannetta helpoksi heille

Vierailija
12/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole sopiva alalle tai riittävästi motivoitunut.

Vierailija
13/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käsittänyt!!!

Onks se joku juttu keskiajalta? Amerikkalaisten tv-sarjojen perusteella punapäitä kiusataan. Kiusataanko Suomessakin?

Tuli tosta Koop-ketjusta mieleen, tosin en voi tietää oliko haukkuja tosissaan,

Vierailija
14/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin kerralla kun olin haastattelussa niin psykologi vaikutti totaalisesti elämäänsä kyllästyneeltä. Selvästi näki henkilöstä ja kysymyksistä, että ihan nollatutkimusta olivat suorittamassa. Kokeessa onnistuvien nimet varmaan nostetaan hatusta.

Vierailija
15/19 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lh:ksi, ei soveltunut, sitten soveltuikin ja opiskeli, valmistui luokkansa parhaana. Sitten hän haki sair-hoitajaksi, ensin ei soveltunut, sitten soveltui...Nyt opiskelee sair.hoitajaksi. Arvelen, että hänellä ekalla kerralla oli esteenä ikä, oli 18v ja aika lapsellinen. Toisella kerralla ehkä esteenä liika itsevarmuus.

Vierailija
16/19 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antavat kokeessa numeron josta soitella tuloksia jos haluaa kuulle mikä meni pieleen.

Vierailija
17/19 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh-kokeesta sain parhaat pisteet koko porukasta.

Ja nyt olen it-alalla! ;)

Vierailija
18/19 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä matemaattinen osio pitää olla täysin oikein, jotta voi päästä kouluun, Kaverini haki viimevuonna ja sai sen vuoksi hylsyn.

Vierailija
19/19 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin n. 1/3:n matemaattisesta osiosta ja silti sain täydet pisteet sh koulutukseen...... Ainoa ryhmästäni täysillä pisteillä sisään menneistä