Mita lehtea suosittelisitte minulle tilattavaksi, lapset jo kasvaneet, ja silti tilaan Kaksplussaa.
Siina ei oikeastaan enaa loydy paljon kiinnostavia juttuja minulle koska lapseni ovat jo 4v ja 8v.
Minkalainen on Meidan Perhe-lehti? Enta mita muita lehtia olikaan isompien lasten vanhemmille? Me asumme ulkomailla, joten siksi en tieda jos on jotain uutukaisia lehtia tullut. Suositelkaa! Kiitos!
Kommentit (10)
Minulla 4 ja 6-vuotiaat ja lehdessä paljon hyviä juttuja juuri tämän ikäisten vanhemmille.
ja sitten kaks plussalla on nykyään lehti, joka käsittelee kouluikäisiä ja murrosikäisiä. Olen ostanut välillä irtonumeron ja lehti vaikuttaa hyvältä. Itse tilaan Meidän perhettä, mutta kunhan lapset (4v ja 6v) vähän kasvavat, vaihdan varmaan tuohon kaksplussan perhe-lehteen.
Ei ole tainnut kovin moni juttu jäädä lukematta.
Meilläkin myös mies lukee ja isovanhemmatkin!
Kotivinkkiä ajattelin ehdottaa minäkin. Mutta meidän perhe on varmaan sun tilanteessa hyvä lehti myös. Itse en siitä tykännyt mutta jälkikasvu onkin alle 3v... :)
Ilmeisesti Meidan perhe sitten tulee meille seuraavaksi.
ap
Se lakkasi samantien. Nykyään vanhempien lasten jutut on liitetty tavalliseen kaksplussaan.
ärsyttää suunnattomasti se, että joka kannessa on joku julkkis. Sitten tämän perhe-elämää ruoditaan lehdessä. Ja monesti kanteen on painettu shokeeraava otsikko, joka ei edes koske tätä julkkista, mutta ensisilmäyksellä tämän otsikon yhdistää julkimoon (juorulehtityyliä).
Jotkut eivät vaan tajua, että kaikki ihmiset eivät halua lukea julkkisten elämästä. Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa. Peruinkin tilauksen.