Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avon kauneuskonsultteja paikalla?

Vierailija
17.02.2009 |

Tänään oli pudonnut postilaatikkoon Avonin uusi katalogi :) Ja täytyy myöntää, että kiinnostuin vähän! Haluaisin nyt tietää onko mitenkään mahdollista menestyä Avon tuotteiden myyjänä, jos ei lähipiirissä ole ihmisiä, jotka tilaisivat Avonilta?? Kertokaa toiminnasta muutenkin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonilta saa tosiaan tuon 25% alennuksen, kun tilaus on yli 80€. Helppo saada!

Olen ollut kauneuskonsultti viime marraskuusta ja tilaan kolmen viikon välein. Kuvasto vaihtuu kolmen viikon välein eli tilaan aina kerran kuvastosta. Tilaukset ovat olleet n 200-350€ enkä ole vielä kaupitellut paljoakaan. Sukulaiset, ystävät ja muutama ystävän tuttu on tilannut. Nytkin sain viime tilausesta kun ylitti tuon 300€ ilmaisen hajuveden ja vartalon savinaamion. Ja jos ei muuten rahaa tienaa saa ainakin oman perheen shampoot ja kosmetiikan ilmaiseksi.

Minun kauttani saat omat nettitunnukset ja kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa.

johanna_nieminen@hotmail.com

Vierailija
2/8 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIDÄ KIIRETTÄ-kaikki ketkä ottavat kauttani tilaustunnukset aikavälillä 01.03-15.03 saavat minulta lahjaksi MARIMEKKO FOR AVON RIPSIVÄRI, SEKÄ MARIMEKKO FOR AVON-kasvopaletin!!!

Samalla saat upean tilaajalahjan AVON:ilta. Etu on jopa 80€ arvoinen. Ota yhteyttä, jutellaan lisää

Käy katsomassa kotisivuja-tee päätös ja ota yhteyttä!http://avonlpr.suntuubi.com

AVON kauneuskonsultilla ei ole tuotteiden myynnissä varastoindin pakkoa ja tuotteet tulevat noin 2 viikon aikaselle laskulle. Omia rahoja ei siis tarvitse missään vaiheessa sijoittaa mihinkään. Samoin kuljetus postiin yli 80€ tilauksesta, ilmaista. Sinulla ei ole siis mitään muuta päänsärkyä kuin nauttia tuotelahjoista ja 25% alennuksesta ilman, että joutuisit laittamaan omia rahoja kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan paskoja, miksi haluutte myydä niitä. kokeilkaa edes ensin niitä ite. en ole kuullut ainoaltakaan hyvää palautetta niistä...

Vierailija
4/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyviä tuotteita kyl on ja ite oon niitä jo jonkin aikaa kaverin kautta hommannu, joka konsulttina toimii.. hinta-laatu suhde mielestäni ok

Vierailija
5/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohtuuhintaisia.

Kaverini myy, mutten usko, että noilla voi juurikaan tienata... Saa muistaakseni 25 % alennuksen ostaessaan tuotteita yli 80 eurolla, eli pienistä summista olisi saatava tuo kasaan kolmen viikon välein, ja sitten saa muutaman roposen kouraan, kamala työ ja joskus joutuu omistaan laittamaan, että saa tilaukset kavereille tehtyä...

Vierailija
6/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohtuuhintaisia.

Kaverini myy, mutten usko, että noilla voi juurikaan tienata... Saa muistaakseni 25 % alennuksen ostaessaan tuotteita yli 80 eurolla, eli pienistä summista olisi saatava tuo kasaan kolmen viikon välein, ja sitten saa muutaman roposen kouraan, kamala työ ja joskus joutuu omistaan laittamaan, että saa tilaukset kavereille tehtyä...

Vierailija
7/8 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne meikit on ihan paskoja, miksi haluutte myydä niitä. kokeilkaa edes ensin niitä ite. en ole kuullut ainoaltakaan hyvää palautetta niistä...

Esim. kokeiltu ja huonoksi olen todennut rajaustussit (kaksikin erilaista), jauhemainen puuteriluomiväri, puikkoluomivärit, yksi tuuhentava ripsiväri, useampi huulikiilto ja -puna. Hyviä ovat olleet yksi huulikiilto/puna (siis yksi viidestä ostamastani) sekä poskipunahelmet.

Shampoot ja hiustenhoitotuotteet haisevat pahalle. Monet kosteusvoiteet antavat vain nihkeän tunteen. Käsisaippuat ok, suihkusaippuat kuivattavat. Ainoita mun kokeilemia tosi hyviä ja hinta/laatusuhteiltaan loistavia ovat useat jalkojenhoitotuotteet. Myös joistakin koruseteistä olen ilahtunut.

Vierailija
8/8 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kannattavaa on siinä mielessä että kun myy itse muutamille kavereilleen, niin huomaa pian että saa tilata omat tuotteet täysin ilmaiseksi =) Siitä se itsellänikin alkoi. Omat nettitunnukset saa kauttani: anskuannika@gmail.com. Lisäksi lähetän sinulle kivan yllätyslahjan ensimmäisen oman tilauksesi tehtyäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi