Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huono aamu!
17.02.2009 |
Valitin miehelle töihin, että lapsemme tuli potkimaan minua selkään klo 6. Ei mikään mukava herätys, kun yritin siinä sitten vielä nukkua vauvan kanssa ja toinen herätellä minua.
Mies sanoi, että nähtävästi hänen harrastusiltansa peruuntuu. Minä siihen, että ei tietenkään. Toivottavasti saan hänet vielä uskomaan, että menee harrastukseensa. Minä haluan huomenna vapaalle! Jaksamiseen auttaa parhaiten se, että pitää kiinni hauskoista asioistaan. Toinen asia olisi, jos pyytämällä pyytäisin miestä kotiin suoraan töistä...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa