Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korsettilihasten treenaaminen kannattaa!

Vierailija
16.02.2009 |

Siis pakko hehkuttaa, kolmatta kuukautta olen nyt jumpannut pilatesta ja vatsalihaksia, enkä ole ikinä tuntenut tällä tavalla vahvaksi keskivartalolta. Siis erikoinen tunne, huomasin sen vasta pari päivää sitten, tuntuu todella että vyötäröllä on korsetti kun kurottelin jotain tavaroita lattialta. Nousin ylös ja sillä tavalla koko vartalo tiukentui kun lihakset toimivat. Mahtava tunne. Vyötäröstä on hävinnyt 10 senttiä. Pömppöä on vielä ihan vähän, mutta kyllä motivoi jatkamaan kun tulee tuloksia. Kukaan ei minulle tästä tunteesta ikinä kertonut, ihan eri kuin veltto maha. Ja tuloksia on tullut nopeasti. Joten kannattaa aloittaa treeni tytöt, kesäksi litteä vatsa! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tsemppiä vaan kuntoiluun :)

Olen itsekin huomannut saman, vaikka en Pilatesta harrastakaan vaan muuta kuntoilua

Vierailija
2/2 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän ottaa sellaisella periaatteella, että joka päivä jotain, ja mahdollisimman vaihtelevaa. Tai no päivä tai pari viikossa ilman treeniä. Mutta silloinkin vien koiran lenkille. Ei samoja liikkeitä päivästä toiseen, vaan erilaista rasitusta joka kohdistuu eri lihaksiin. Tuloksia tulee todella nopeasti, eikä ala kyllästyttämään. Lenkkeilyä, hiihtoa, uintia, jumppavideoita, kakkosen jumppaa (tosi hyvä core jumppa tuli just viime viikolla), kuntosalia jne. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla