Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jipii, ostetiin uusi citymaasturi

Vierailija
16.02.2009 |

ja citymaasturi-vastaisille-ilman -parempaa-tietoa keski KULUTUS on 6.5 litraa/100 km. Siihen ei Volvot ja muut bensasyöpöt pysty. Noin 80 & suomaisista autoista kuluttaa ENEMMÄN.... Volvo on itse asiassa yksi pahimpia saastuttajia... ja auto on upea

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestoilijaa/kantoliinailijaa täällä olikaan? Vai onko tämä nyt eri palsta? Materialistien paratiisi ;)

Vierailija
42/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestoilijaa/kantoliinailijaa täällä olikaan? Vai onko tämä nyt eri palsta? Materialistien paratiisi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa maastossa ajatte? Toi CITYmaasturihan on ihan peestä... Missä CITYSSÄ asutte? HEH... Maasturin ymmärrän täysin, mut toi on vaan pikkupäsmäreiden mässsäilyä. No itsellä olisi siihen varaa, mutta onneksi on aivot jolla autohankinnat toteutan,. Mutta kaikesta huolimatta onnea uudelle ajoneuvolle! Vaihtoehtoja olisi vaikka kuinka niiden hintatasolla, mutta ilmeisesti ette ole tutustuneet...Googlatkaa vaikka vaan vai onko se naapurille näyttäminern se pointti, kun tännekin sen niin innokkaasti kerroit? Pathetic...

Vierailija
44/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa vaikka vaan vai onko se naapurille näyttäminern se pointti, kun tännekin sen niin innokkaasti kerroit? Pathetic...

Ja ei se ole se maastossa ajaminen vaan korkealla istuminen ja neliveto esmex eikä siitä haittaakaan ole että auto on hyvännäköinen. Ja sitä paitsi on kiva kun ei tarvi niistä tien pikkukukkuloista välittää joita tienhallinto ihmisten kiusaksi kokoaa.

Vierailija
46/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku viitsii muuta väittää niin se on vain kateellinen! Minä ainakin olen kateellinen:) Ehkä joskus mekin vaihedetaan auto sievään Citymaasturiin:) Siinä ois niin kiva istua korkeella ja lapsetkin näkis paremmin ikkunoista pihalle ja viihtys autossa paremmin, lisäksi ajelemme useion maaseudun huonoilla teillä, joihin maasturi ois mitä mainioin puhumattakaan kaupunkiajossa ja pihan koristeena:D

Vierailija
47/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa vaikka vaan vai onko se naapurille näyttäminern se pointti, kun tännekin sen niin innokkaasti kerroit? Pathetic...

Ja ei se ole se maastossa ajaminen vaan korkealla istuminen ja neliveto esmex eikä siitä haittaakaan ole että auto on hyvännäköinen. Ja sitä paitsi on kiva kun ei tarvi niistä tien pikkukukkuloista välittää joita tienhallinto ihmisten kiusaksi kokoaa.

No, tämähän kertoo jo aika paljon... Hohhoijaa ja hyvää elämää teidän suvussanne vaikkapa viiden sukupolven päähän... No tähän en ketjuun en jaksa enää osallistua, kun on aika onnetonta. Hankkikaa elämä niitten maastureittenne kanssa... Aaahhh mun Volvo on tossa, enköhän laukee...

Vierailija
48/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin juuri Helsingin keskustaan ja luovuttiin autosta kokonaan. Ja se on minusta ihanaa.

Vierailija
49/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tämähän kertoo jo aika paljon... Hohhoijaa ja hyvää elämää teidän suvussanne vaikkapa viiden sukupolven päähän... No tähän en ketjuun en jaksa enää osallistua, kun on aika onnetonta. Hankkikaa elämä niitten maastureittenne kanssa... Aaahhh mun Volvo on tossa, enköhän laukee...

Vierailija
50/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama mitä kuluttaa, koska mulla on varaa maksaa ja mua ei vittuukaan kiinnosta mikään luonnonsuojelu.

tai joku muu. Mun volvo muuten ei ole maasturi, ihan vaan tiedoksi kun nämä toisten autot eräitä ihmisiä tuntuu niin kovasti kiinnostavan/rassaavan.

Oikeesti mä en edes ymmärrä mitä mä teen näin typerässä ketjussa kommentoimassa? En pysty ymmärtämään ihmisiä joita vaivaa se millä tai minkä merkkisellä autolla "naapuri" ajaa.

Vierailija
51/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärryä voin vetää ihan hyvin, mutta makkipakkia en kyllä kuunaan rupeaisi vetämään. Voin nukkua hotellissa ihan hyvin. Minun autoni (jolla siis 45 litraa diisselliä riittää 900km ajamiseen) on sellainen pieni henkilöauto. En tarvitse itseni kuljettamiseen mitään isoa autoa ja kykenen tyydyttämään vaimoni muutenkin kuin ostamalla ison auton....

Vierailija
52/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ja toisaan tarvitsemme isohkon auton isohkon asuntovaunun vetämiseen

[/quote]

Kannattaisiko vaihtaa farkkuun ja saadulla säästöllä viettää lomansa hotellissa.. ei se nakkikioskin vetäminen mikään ympäristöteko ole.

Vierailija
53/53 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä muuten osaa kade olla! City maastureistahan suurin osa on säälittäviä pommeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän