Jipii, ostetiin uusi citymaasturi
ja citymaasturi-vastaisille-ilman -parempaa-tietoa keski KULUTUS on 6.5 litraa/100 km. Siihen ei Volvot ja muut bensasyöpöt pysty. Noin 80 & suomaisista autoista kuluttaa ENEMMÄN.... Volvo on itse asiassa yksi pahimpia saastuttajia... ja auto on upea
Kommentit (53)
ja tankkiin mahtuu 45 litraa dieseliä että revi siitä...
Ihmettelen vaan kun ko auto mainostaa itseään niin edullisena....
Loisto auto, vaikka kuka sanoisi mitä. Mahtuu tarvittaessa seitsemän henkeä, mikä kolmilapsisessa perheessä ihan hyvä määrä. Usein kuskataan harrastuksiin naapurinkin lapsia, mummun ja papan kanssa tehdyistä reissuista puhumattakaan. Tavaratilaan mahtuu perheen viikon ruokaostokset ja kaikki harrastuvälineet hyvin. Auto nelivetoinen, istuu korkeammalla ja suuri massa ympärillä antavat turvaa, kun ajan maaseudulla auraamattomilla teillä peurojen keskellä.
Jos autoni häiritsee jotakuta, koen sen enempi kateudeksi kuin luonnosta huolehtimiseksi. Ajan itse aina turvallisesti ja valitessani tämän auton, yritin vielä maksimoida turvallisuuden. Se ei ole keneltäkään pois. Päinvastoin. Maksoin autosta monen kotiäidin puolesta veroja Suomen valtiolle ja maksan jatkossakin. Huomasin muuten Niinistön hääkuvistakin, missä ilmoitettiin hääparin kulkeneen omalla autollaan, että se oli maasturi. Jos edellinen vaimo jo kuoli kolarissa, osaa varmasti valita turvallisimman mahdollisen auton tien päälle. Mikäli on rahaa.
Citymaasturia ei tarvitse kuin kolarisuojaksi toista citymaasturia varten. Jos tarvitsisin maastoauton, ostaisin oikean sellaisen. Koska tarvitsen kuljetuskapasiteettia, on meidän perheessä farmari ja tila-auto. Citymaasturia en kyllä kaipaa, sähäkkää urheiluauautoa kylläkin.
PS. Ap, tiesitkö, että Volvollakin on SUV?
se trendi on jo mennyttä. Kukaan ei saa niitä kaupaksi. Huono ostos! :(
Säilyttää arvonsa paremmin kuin it-osake...
ja citymaasturi-vastaisille-ilman -parempaa-tietoa keski KULUTUS on 6.5 litraa/100 km. Siihen ei Volvot ja muut bensasyöpöt pysty. Noin 80 & suomaisista autoista kuluttaa ENEMMÄN.... Volvo on itse asiassa yksi pahimpia saastuttajia... ja auto on upea
Mulla on volvo ja se on tosiaan upea :)
- vie bensaa/dieseliä enemmän kuin normi citymaasturi
- päästöt ovat uusillakin volvoloilla tosi korkeat (ette muuten volvon omistajat enää naura ensi vuonna kun tulee päästövero)
- ja toisaan tarvitsemme isohkon auton isohkon asuntovaunun vetämiseen
Jos autoni häiritsee jotakuta, koen sen enempi kateudeksi kuin luonnosta huolehtimiseksi. Ajan itse aina turvallisesti ja valitessani tämän auton, yritin vielä maksimoida turvallisuuden. Se ei ole keneltäkään pois. Päinvastoin. Maksoin autosta monen kotiäidin puolesta veroja Suomen valtiolle ja maksan jatkossakin. Huomasin muuten Niinistön hääkuvistakin, missä ilmoitettiin hääparin kulkeneen omalla autollaan, että se oli maasturi. Jos edellinen vaimo jo kuoli kolarissa, osaa varmasti valita turvallisimman mahdollisen auton tien päälle. Mikäli on rahaa.
eli koko Volvon turvallisuus on iso kupla vuosikymmenien takaa... niinpä olet vielä mennyt samaan mainonnan luomaan halpaan. Volvo on hävinnyt kaikki turvallisuustestit tällä vuosikymmenellä
ja tankkiin mahtuu 45 litraa dieseliä että revi siitä...
kaikilla pikkufarkuilla EI VOI vetää 1800 kg vaunua
Mun auto on aika uusi. Mulle ihan sama mitä kuluttaa, koska mulla on varaa maksaa ja mua ei vittuukaan kiinnosta mikään luonnonsuojelu.
Meillä Rav4. Loistoauto! Uutta painosta odotellessa, mut taitaa tulla vasta 2012, et joku "välimalli" keksittävä ettei tule liikaa kilometrejä.
Mulle ihan sama mitä kuluttaa, koska mulla on varaa maksaa ja mua ei vittuukaan kiinnosta mikään luonnonsuojelu.
Mekin ollaan hannkimassa se. Mietittiin myös tuota Rav4:ää, mut ei se sit kuitenkaan ollut se meidän auto. :) Mei muuten hankittaisi citymaasturia, mutta saimme sen verovapaana ja se tulee sellaiselle aluelle, jossa huonot tiet - maavaraa ja neliveto pitää olla. Kaupungissa sillä kuitenkin pääosin ajetaan, joten "oikea" maasturi olisi ollut jo vähän liioittelua.
joka muuten on japanissa suunniteltu ja valmistettu, samalla linjalla kuin Mitsubishi Outlander
ja vaikka vedän sitä citymaasturilla 10 v ympäri suomea, niin kahden viikon thaimaanmatka on 100 kertaa pahempii "ympäristörikos"
Höpöhöpö, etuvetoisen ajovakaudenhallinta hoitaa saman homman. Kokemusta on.
8