Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattoman pitkä lääkärijonot....

Vierailija
16.02.2009 |

soitin tänään ajanvaraukseen (vantaalla) ja sanoin, että mua vaivaa uskomaton väsymys, vaikka nukkuis mitä määriä tahansa niin aina on fyysisesti todella väsynyt. Epäilen itse et jos kilpirauhasentoiminnassa on jotain vikaa, koska lähes kaikki sen oireet löytyy. Lisäksi mainitsin, että mulla ei oo viime tammikuun laastareista luopumisen jälkeen tullu enää menkkoja (kp nyt 43 päivää) ja testit näyttää negaa eli en kai sit ole edes raskaana. SAIN LÄÄKÄRILLE AJAN 12.3.09!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun pääsin sinne lääkäriin, hän määräsi testeihin, joihin pääsin kun jonotin kolme tuntia. Sitten en vaan enää saanut lääkärinaikaa, jossa lääkäri olisi kertonut, mitä testeistä löytyi.

Kävin hakemassa testitulokset ja menin yksityiselle. Edes sitä testitulosten printtaamista eivät terveyskeskuksessa osanneet, koska heiltä loppui paperi ja ne kilpirauhastulokset jäivät tulostamatta... Onneksi itse huomasin matkalla lääkäriin, koska olin netistä katsonut, mitä lyhenteitä pitäisi löytyä ja sain sitten puhelimessa täydennettyä tiedot ja kerrottua oikealle lääkärille.

ARGH.

Vierailija
2/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit todella "kunnolla" sairas, menisit joko päivystykseen tai omakustanteisesti yksityiselle. Ei kuulosta kiireelliselle tapaukselle ja tämän hetken influenssa- ja norokautena kiireellisempiä riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sairas.

Ja mitä tuohon kilpirauhaseen tulee, sitä pitää seurata säännöllisesti ja käydä säännöllisesti kokeissa, joten ei ole kohtuullista joutua maksamaan sitä yksityiselle.

Näin sanoi minulle se terveyskeskuslääkärini.

3

Vierailija
4/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä pienemmällä paikakkunnalla saa neuvolan kautta kiilattua näppärästi jonon ohi

Vierailija
5/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asia selvinnee jo tällä viikolla. Tuollaistahan tämä nykyisin on, ei auta kuin kaivaa omat rahat esiin. Tai odotella.

Vierailija
6/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä tiiä mitä ne flunssa ja noro potilaat lääkärissä tekee.. siis sairaalaanhan ne noropotilaatkin varmaan menee jos on todella huonona... eihän tohon mitään reseptejä kirjoiteta ja sairaanhoitajakin sen saikkutodistuksen kirjoittaa

Vierailija
7/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt olen menossa kurkkukivun takia sairaanhoitajalle... täytyy mainita sille tosta kuukautisongelmasta, vaikka en tiedä onko siitä mitään hyötyä. t. ap

Vierailija
8/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla todettiin kilpirauhastulehdus. Väsymys, poisjääneet kuukautiset ja kurkkukipu oireina.

Vierailija
9/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
10/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi