Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 <3 Kesäkeijujen viikko 8 <3 <3

16.02.2009 |

Viikonloppu on vietetty lepäillen...flunssa jatkuu edelleenkin. Hengitys on helpottunut ja pää ei enää tunnu höntiltä, mutta räkää riittää senkin edestä, vieläkin!! Argh!! Nyt oon tullut viimestään siihen tulokseen, että tää nuha pysyy varmasti laitokselle asti...no positiivisesti ajateltuna, ei oo enää kun reilu 4 kk jälel, heh!;)

No tän päivän lepäilen vielä kotona ja sitten lähen huomenna töihin...toivottavasti ei nyt sit tuu uusia pöpöjä heti perään tai ettei tää tästä nyt ärry takas pahemmaksi...toisaalta sais varmaan lisää saikkuakin, mutta meen nyt kokeilemaan töitä...

Muuten masussa on meno aikamoista... pieni on kovin aktiivinen ja potkii aivan mielettömästi!!! Toissa yönäkin kun heräsin painajaiseen niin sen jälkeen alko mieletön potku-sarja!!:) Mut ihanan konkreettista raskaus, kun pieni potkii ja liikkuu niin kovasti!! Viikonloppu on muuten ollut tosi herkkistä, itku on tullut ihan pienistä asioistakin...aloin pelkästään miettii sitäkin kuinka ihmeellistä ja ihanaa on, että meille tulee vauva niin johan sitä itku taas pääsi...

Mitäpäs muille kuuluu!?!

Aurinkoista pakkaspäivää toivottelevat

Anneh ja pikkunen 21+1

Kommentit (25)

1/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meille uusi viikkopino taasen...viikot ne vaan menee hurjaa vauhtia....

Vierailija
2/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on joo viikonloppu takana ja arkeen palaaminen edessä. Mulla oli perjantaina neuvola, kaikki oli vauvalla hyvin ja saatiin kelan paperit. Nyt sit pitäis päättää ottaako ollenkaan äitiyspakkauksen. Kelan 2008 pakkaus on mun mielestä kiva ja ois hyvä tytölle, mut kun ei voi tietää saako sit enää sitä vai tuleeko jo 2009 pakkaus. Onko se uuden pakkauksen kuvia vielä missään jaossa? Ois kiva nähdä etukäteen, ettei sit turhaan ota jos se on taas hyvin sinipainotteinen kuten esim 2007 pakkaus minkä esikoisesta sain. Meille siis on kovasti tyttöä povattu, rupeen vähiitellen itsekkin siihen uskomaaan. Maha on ihan erinäköinen kun esikoista (poikaa) odottaessani.

Onko muilla ollut lihassärkyä pohkeissa? Itsellä on kyllä flunssaa kanssa mutta en usko että se siitä johtuu. Pohkeet on jotenkin levottoman tuntuiset ja polven takaata (siis sieltä taipeesta) välillä kipeät. Kovasti olen yrittänyt katsella jos näkyis suonokohjuja, mutta mitään ei ainakaan näy. Onneksi välillä jalat tuntuu ihan normaaliltakin. Muuten oma olo on hyvä, vauva myllää kovasti ja potkuja satelee.

Esikoisella 1v9kk on ollut viime viikolla posket vähän punaiset ja nyt katselin, että käsivarsissa näkyy punaista ihottumaa. Iho on kyllä hyvin kuivan tuntuinen ja oon yrittänyt nyt rasvaa sitä. Huomenna meen kuitenkin varalta antaa verinäytteen, onko pojalla ollutkin parvorokko. Käyn varalta antaa sen verikokeen itseltäni, sillä tiedän, ettten ole rokkoa sairastanut. Olin ihan raskauden alkuviikoilla lapsen kanssa jolla olikin parvorokko ja sillon tarkistivat vasta-aineet ja kävi ilmi, etten ole sitä lapsena sairastanut. Nyt sitten pelottaa, onko omalla lapsella se.

Hyvät viikonalut kaikille!

Hanna 22+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpisteen ääreltä... Ulkona paistaa aurinko mutta neljän seinän sisällä on pitänyt istua jo tunti. Tässä jo aikalailla odottaa joskus ensi kuussa alkavaa sairauslomaa, kaksosistahan vähän kunnosta riippuen laitetaan sairauslomalle vkoista 26-28 lähtien (kun kohtu on jo samankokoinen kuin ykköstä odottavalla synnärille lähtiessä ja olo aika raskas, riskit ennen aikaiseen synnytykseen on koholla). Onneksi tuohon väliin vielä mahtuu viikon talviloma =)

Meilläkin nuo pikkuiset ovat kovin kovin aktiivisia, nytkin mylläävät aamupalan jälkeen minkä kerkiävät. Onhan se ihana tunne tuntea niiden liikkuvan, muutaman kerran ovat kesken unienkin mut herättäneet, sen verran kovasti nuo liikkeet tuntuvat. Ja tuleva iskä on tietysti ihan onnessaan, kun tuntee liikkeet mahan läpi, pääsee kanssa konkreettisemmin osallistumaan tähän odotukseen.

Huomenna olisikin tiedossa neuvola ja tarkoituksena katsella samalla ne kelan paperit kuntoon. Näin ensikertalaisena odottelen kauhulla sitä paperien täyttelyä, vieläkin on vähän epäselvää minkä verran sitä rahaa saa ja kuinka kauan mutta eikähän asiat pikku hiljaa selkiydy. Mutta ihana päästä kuuntelemaan pikkuisten sydänääniä.

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Tuitsu ja toukat 23+5

Vierailija
4/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan reissussa vielä, tamperella yhden yön verran varmaan. Kovaa myllerrystä on pidetty masussa, isikin tunsi aamulla pyörimiset ekaa kertaa vasta, kun yritettiin nukkua. Mutta masussa oltiin sitä mieltä, ettei nyt enää nukuta.. :P

Nyt onkin sitten hirveä väsymys jo!

Lauantaina käytiin tutustumassa synnytyssairaalaan, eli hämeenlinnan synnytysosastolle. Jäi ihan hyvä fiilis sieltä, sellanen turvallinen olo, että sitten kun synnytys käynnistyy, niin on hyvissä käsissä ja kaikki on melko selkeää. :) Tottakai ne sitten unohtuu kun lähtee kiireellä ja kivut voi olla melkoiset. Mutta eipä tarvii noita miettiä ja stressata.

Mites onko muut käyny jo tutustumassa synnytyssairaaloissa?

Hyvät viikon jatkot kaikille! :)

-Meevi ja pikkuinen 24+6-

Vierailija
5/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin Soma pomppii ja myllertää aivan valtavasti, kun vatsa on paljaana tai paita on tiukka, näkee liikkeet ihan selvästi. Isi on ihan fiiliksissä kun onnistuu ajoittamaan kätensä potkujen aikaan. Sillä Somahan tietää, koska käsi on jonkun muun kun mun ja lopettaa liikkumisen heti. Samoin, jos sanon, että kato kun vatsa pomppii, lakkaa pomppiminen heti :)

Mulle tuli jo päiväraha päätös sähköpostiin. Tai täti kyseli perjantaina, kun en ollut raksittanut vanhempainraha-ruutua, että enkö halua ko. rahaa. En vaan tiennyt että sitäkin voi jo hakea... Pyysin sitten häntä raksittamaan mun puolesta. Ja tänään täti vastas, että on myöntänyt rahat mulle ja päätös tulee postissa pian. Kertoi myös, että äitiyspakkaus on laitettu tulemaan, postissa parin viikon sisällä. Mä luulen, että olivat niin nopeita, sillä mun asiaa hoitaa ulkomaan yksikkö, laitoin nimittäin paperit postiin viime maanantaina..

Nopea pakkauksen toimitus taitaa siis kertoa, että mä ainakin saan sen viime vuoden pakkauksen. Harmi, sillä niitä samoja vaatteita saadaan kummitytöltä muutenkin... Millään en jaksais odottaa toukokuuhun, jolloin pääsen pakettia tutkimaan (tilasin sen nimittäin Espooseen, kun tänne postittaminen olis maksanut aivan sairaasti..)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

m_maitoparta ja Soma 24+1

Vierailija
6/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myllerretään kunnolla ja välillä pitkiäkin aikoja kerrallaan.

tänään tuli sitten ostettua huuto.netin kautta sitteri tulokkaalle (Crago travel bouncer). Kivan näköinen vempele.

Ja nyt menee hiukan aiheen sivusta mutta en näköjään ole tämän talouden ainoa raskaana oleva. Miun pikku prinsessa (kissa) on onnistunut hankkiutumaan tiineeksi. koomisinta tässä on se että tuo meitin kollikissa kuitenkin leikattiin että tätä ei tapahtuisi mutta kerkesipä se sitten hoitamaan hommat kotio. nyt on siis odotettavissa lähipäivinä kissan pentuja.

rv 24+4

Vierailija
7/25 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas viettänyt hetken hiljaiseloa kun olin nettipimennossa reilun viikon ajan. Olimme vesivahinkoremonttia paossa toisaalla missä nettiä ei ollut käytössä.

Viime viikko oli kiireinen viikko kun oltiin tosiaan poissa kotoa, sit oli esikon korvien putkitus, omat punkteeraukset ja ultra.

Ultrassa tulokkaalla näytti olevan kaikki hyvin ja näyttää siltä, että myös meille on poika tulossa. Tämä sakki tuntuu olevan aika poikavaltaista. Mielenkiintoista nähdä tuleeko kaikki todella olemaan poikia kuten ennustettu!

Joku mietti (anteeksi kun en muista kuka), että liittyneekö nämä flunssat yms hormoonivaihteluun. Mulle lääkäri kertoi, että tällainen pitkittynyt poskiontelotulehdus on luultavasti raskauden aiheuttamaa, kun limakalvot on niin turvoksissa ettei eritteet pääse itsestään ulos.. Nooh, mää sain neljännen tyhjennyksen jälkeen terveen paperit ja todella toivon etten enää ikinä joudu samaan rääkkiin uudelleen!

Otin tänään tulokkalle "syntymättömän lapsen vakuutuksen". Esikoiselle otimme aikoinaan myös ja sen on kyllä maksanut itsensä moneen kertaan takaisin! Kaikki korvatulehdukset, leikkaus, ihorasvat yms on menneet ongelmitta vakuutuksesta. Suosittelen kaikille! Onko muuten moni ajatellut ottaa/ottanut jo?

Nytpä taidan lähteä iltapalan valmistukseen ja sit köllähtää katsomaan Täydellisiä naisia. Mukavaa viikon alkua!

-Rainy, rv 22+3-

8/25 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meevi: Kättärille tutustuminen oli ainakin vasta joskus n. 6viikkoa ennen laskettua aikaa...mun mielestä lapuissa oli, että noin 6 viikkoa ennen la:ta voi varata tutustumisajan synnytyssairaalaan. Eli me mennään siis joskus toukokuun puoli välin jälkeen!

Pluu: No niin saatte sitten vielä kissa-vauvojakin;) Kerrohan sitten kuinka monta pikkuista tuli!

Rainy: Mulla todettiin viime viikolla poskiontelon tulehdus...nyt oon menossa uudestaa lääkäriin, kun ei tää tauti ota talttuakseen. Eilen olin vielä sitä mieltä et meen jo tänään töihin, mutta ei...lämpö nousi taas ja nyt odottelen iltapäivän lääkäriä! Onkohan tää räkäsyys sitten ihan oikeesti riesana sinne laitokselle asti...!?!? No jäis sitten ees sinne!!;)

Missä sulla on vakuutus tälle tulevalle?! Meillä on kanssa tarkoitus ottaa vakuutus vauvalle nytten ennen syntymää, itseasiassa paperit vaan odottaa täyttäjäänsä. Miehen piti vielä soittaa vakuutusyhtiöön ja kysellä vähän tarkemmin muutamia asioita.

Paljon teillä on omavastuu ja korvaako siis yksityisellä käynnin ja lääkkeet yms?!

Tyhmiä kysymyksiä ehkäpä mutta....

Joo elikkä täällä edelleen kotona lepäilemässä...ja lääkäriin parin tunnin päästä. Katsellaan miten käypi. Ei jaksais enää sairastaa, mutta jos sais tän nyt sitten kerralla kunnolla pois ettei tarviis kohta taas olla sairiksella!!

Muuten ei mitään erikoista meidän päivään...

Anneh ja muru 21+2

Vierailija
9/25 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole taas tullut kirjoiteltua kun ei oikein mitään "raportoitavaa" ole tapahtanut. Masu kasvaa ja liikkeet tuntuu jo isukinkin käteen. :) Sen reagtio on ollut lähinnä "yök" ja vauhdilla käsi pois. Sen mielestä se tuntuu niiin oudolta. Maha tosiaan on kasvanut reippaasti ja alamahalla on muutamia raskausarpia. Aluksi tuntui tosi harmittavalta mut nyt niihin on tottunut. Toivon että ne sittten raskauden jälkeen vaalenee...

Neuvolassakin kävin.

Paineet 118/67

Hemppa 114

Pissa ok

Sf-mitta 22

sykkeet 140-150

Liikkeet ++

Kaikki siis hyvin. Paineet ja hemppa saakin kuulema keskiraskaudessa laskea. Joidenkin tutkimusten mukaan äideillä joilla ne eivät laske on suurempi riski raskausmyrkytykseen.

Vauveli ei tykännyt sykkeiden kuuntelusta vaan potki koko ajan doppleria.

Paino on mulla noussut yhteensä 4 kg 400 grammaa raskauden alusta. Silti lähtiessäni terkkari sanoi että on hyvä pitää painonnousu maltillisena ja katsoa vähän mitä syö. Ymmärtäisin jos painoa olisi kamalasti tullut, mutta nyt vain ärsytti...

Seuraavaksi ois tiedossa sokerirasitus ja vasta-aineiden otto kuukauden päästä. Mulla on A- veriryhmä joten tarksitavat ettei vereen ole tullut vasta-aineita.

Vierailija
10/25 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksia Annehin kysymyksiin:

Mulla siis poskiontelotulehdus helpotti vasta 4 punkteerauksen jälkeen, kahdesta antibioottikuurista ei ollut mitään taikaa... Eli kyllä siitä eroon pääse ennen synnytystä, mutta hieman kivuliasta se on.

Meillä on vakuutus Turva nimisessä yhtiössä. Suosittelen lämpimästi! Asioiminen on todella mutkatonta ja aina olemme saaneet korvauksen. Tiedän, että monet vakuutusyhtiöt eivät korvaa ihorasvoja vaikka ne olisivat reseptillä. Turva korvaa ja yhtä sairautta kohti omavastuu on 48e. Eli saman vuoden aikana olleet korvatulehdukset menee yleensä yhdellä omavastuulla. Samoin ihorasvoista olemme maksaneet kerran ja nyt kaikki loput menee siihen piikkiin kunnes lapsi täyttää 18. Lisäksi vuosimaksut halpenevat sitä mukaa kun lapsi kasvaa. Varausmaksu oli 80e, mut meille tuli siihen vielä joitain alennuksia jonka jälkeen maksettavaa jäi vähä päälle 60e.

Kannattaa vertailla vakuutuksen tarjoajia, hinnat ja edut vaihtelevat suuresti.

Etkös muuten Anneh ollut pääkaupunkiseudulta? Jos, niin minne olet menossa synnyttämään? Mää menen kättärille. Ajattelin vaan että menemme niin samoissa eteenpäin että voisimme sattua vaikka yhtäaikaa synnärille =)

-rainy, rv 22+5-

11/25 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisellä lääkärillä käynti tuotti sitten loppuviikon sairaslomaa...poskionteloissa edelleenkin tulehdusta(mutta pois päin menossa, onneksi)...no mutta jospa se nyt tosta. Lääkkeet loppuun, lepoa ja paljon juomista oli ohjeet! Eli lepäillen mennään taas tästä eteenpäin!

oli kiva -rainy kuulla sun kokemusta tosta vauvan vakuutuksesta! Täytyy tehdä vielä hiukan taustatutkimusta ton vakuutuksen suhteen...meillä muut vakuutukset Pohjolassa, joten sieltä sitten luultavasti vauvallekin vakuutus. Täytynee vaan soittaa sinne ja kysellä vähän noista omavastuista yms.

Joo, vantaalla asustellaan ja kättärille ollaan myös menossa synnyttämään!:) Et mahdollisesti voidaan olla samaan aikaan siellä sitten:))

Täällä odotellaan jo perjantain neuvolaa...pääsee kuuntelemaan sydänääniä...<3

Anneh ja muru 21+3

Vierailija
12/25 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä kaikki hyvin. Maha kasvaa ja Kelan laput mukana täytettäväksi...

Samalla käytin kakkosen 1v-neuvolassa ja hälläki suurinpiirtein hommat kohdallaan...

Noista vakuutuksista. Meillä on molemmille pojille otettu vasta sit syntymän jälkeen vakuutuksia... Ykkösellä maksetaan enemmän siitä, et jos_nyt_jotain_joskus_sattuu, mutta kakkosella kun on maitoallergiaa ym, ni kaikki käynnit on tehty yksityisellä ja laskut laitan sit vakuutusyhtiöön... Meidän vakuutukset on Tapiolassa (johon en kyllä kaikin puolin ole tyytyväinen) ja vaihtaakaan ei voi, kun on tämmönen pitkäaikainen vaiva tällä kakkosella... Vakuutus korvaa kaikki yhden kalenterivuoden vahingot, vaivat ja lääkkeet yhdellä omavastuulla, vahinkoilmoituksen voi tehdä suht kivuttomasti netissä, maksut alenee, kun ikää tulee, mut on kyllä ihan tajuttoman kallis vakuutus!!! Muistaakseni ~300e/v... Ja niitä kun meillä on kaks ja sit koira 400 ja auto ja mun vakuutukset ja koti... Tapiola saa meistä ihan kivasti :P

Tippadai... Minäki muuten asun Vantaalla, mut kun viime vuonna tänä päivänä ponnistin Naikkarilla, en keksi mitään syytä miksi en tekis näin kesälläki... Ja onpahan sitte valmiiksi siinä rakennuksessa, missä lapsi saa Suomen parasta hoitoa, JOS jotain sattuu... kaveri synnyti viime kesänä kättärillä ja kun synnytyksessä tuli komplikaatioita, ni vauva lastenklinikkaan ja äiti jäi kättärille...Sit taksilla kattomaan, ko halus/jakso mennä...

Noh, meidän perheessä alkaa olla pikkäriaika, joten hyvää vointia/pikaiseta paranemista!!!

Luuk@ ja Oiva 21+5

Vierailija
13/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika vierähtää nopeasti. Meillä töissäkin mukavasti kiirettä ettei oikein ole ehtinyt käymään edes täällä.

Tänään heräsin ennen viittä ja masuasukki potkinut siitä asti kokoajan. En sit saanu enää unta et sit kuudelt päätin nousta sängystä ja lähtee töihin. Nyt kyl vähän huono olo et toivottavasti ei oli tulos mitää masutautii...ei millää jaksais sellast.

Mullakin on ollut särkyä pohkeissa nyt muutaman viikon ajan. Ei ihan joka yö siihen herää mut kuitenkin muutamana aamuna. Ymmärsin että ovat suonenvetoja.

mul on alkanut nyt kerrääntymään nestettä sormiin et kohta on vissii otettava sormukset pois. No tämä ei haittaa kunhan ei vaan tule taas jalkoihin niin kuin esikoisen kanssa. Silloin olo oli ihan kuin neulatyynyn päällä olisi astellut kun nipisteli ihoa. . Kyllähän nuo jalat sit parin koon verran suurenikin ihan pysyvästi.

Pitäis varmaa laittaa kelan paperitkin eteenpäin mut nyt tuntuu etten mitää ehdi tekemään.

Minä ajattelin ottaa rahana tuon äippä avustuksen. Meillä on niin paljon vauvan vaatteita että ei ole nyt järkeä ottaa sitä. Vaikka olisihan se mukava kun postissa paketti tulee ja pääsee sitä penkomaan.

No niin taas työt kutsuu.

t. tr02 25+2

14/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin vantaata ootte rainy ja luuk@? Jos siis haluutte julkistella...=)

Mitens teillä muilla noiden liikkeiden kanssa, tunnetteko joka päivä?!

Mä oon tuntenut tähän asti tosi selkeesti, mutta sit eilen masuasukki piti hiljaiseloa ja iski taas paniikki(kauheen helposti alkaa ite pelkää kaikkea)...tunsin ehkä yhen vaimeen potkun ja illalla sitten makasin kyljellää ja join mehua ja seurailin josko liikkuisi, tuloksetta. Ahisti aivan mielettömästi...aamulla kun heräsin niin ahisti vielä enemmän, mutta onneksi pian syömisen jälkeen pikkuinen ilmoitti olemassa olostaan potkuilla...kerkes käydä monta aatosta mielessä... No mut hyvä näin ja huomenna neuvolaan sitten katselemaan miten hommat on edennyt!!

Anneh ja muru 21+4 <3

15/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa just viis minuuttia sitten mietin noita liikkeitä kanssa. Ei oo nyt koko päivänä tuntunu ja meinas kans ruveta ahistaan...Jotenkin on viime päivinä tuntunu että liikkeet on vähentyny. Tai sit olen vaan tarkemmin niitä seuraillut kun kotona olen ollut päivät. Yleensäkin meidän maha-asukki on vilkkaimmillaan illalla joten kai sitä vaan täytyy yrittää hillitä tota ahdistusta:)

Vakuutuksista. Meillä on sattuneesta syystä kaikki vakuutukset Pohjolassa (mies siellä töissä, vaikka ei tietty itse oo voinu oman perheensä vakuutuksia tehdä..) Ja siis otettiin tuo syntymättömän vakuutus (varaus) ja hinnaksi tulee jonkin verran alle 300e. Eilen lähti paperit meneen. Onhan se aika kallis, mutta jotenkin tuntuu että kun esikoinen on ollut ainakin tähän mennessä (4v) niin terve niin tää toinen ei voi olla niin terve:) Ja jotenkin nyt toista odottaessa tuntuu että pelkää kaikkea mitä voi sattua paljon enemmän kuin ekassa raskaudessa...Esikoisella ei siis ollu tätä syntymättömän vakuutusta.

Mua on muuten ruvennu vaivaan närästys oikeastaan ekaa kertaa elämässäni. Tai luulen ainakin että se on närästystä:) Auttaako ne Renniet tmv. vai onko ihan turhan kanssa?

Hippiainen 23+1

Vierailija
16/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin tuntuu potkut ihan joka päivä, melko useinkin. Siinä tunnin parin välein. Yöstä en niin tiedä, kun en ainakaan herää potkuihin, eikä niitä tunnu vaikka herää pissalle. Ehkäpä se pikkuinen nukkuu silloin ku äitikin sitten.. :)

Tänään tuli kelasta vastaukset, että äitiyspakkaus tulee kahden viikon päästä (eli vanha -08 pakkaus varmaankin sitten) ja äitiyspäivärahat ja nuo tuet kans myönnettiin, eli maaliskuulle 2010 tähän tietoon kestää tuo mun äitiysloma ja vanhempainvapaa. Kattoo ny sit malttaako olla niin kauan, riippuu ny.. :P

Ja ainakin tuolla hämeenlinnan synnärrillä oli sellaisia vihreitä niitä hoitolaukkuja, missä on liberon ja pampersin vaippoja , minkä saa mukaan kun lähtee sieltä pois. Jee! :)

-Meevi ja pikkuinen 25+3-

Vierailija
17/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meidän Soma on kyllä sellanen myllertäjä, että liikkeitä riittää, öisinkin. Mutta on sillä joskus hiljasia päiviä, ettei liiku juuri ollenkaan. Ei kai aina voi olla virkeä..

Mäkin sain päätöksen kelasta, pakkaus on matkalla (mullekin siis todennäkösesti se 08 malli tulee..)!

Ja närästystä riittää. Polttelee koko rintaa, niin että kai tämän sitä on oltava. Muakin kiinnostaa, auttaako Rennie?

Joku ystävä kertoi, että tänä vuonna kaikki syntyvät vauvat saavat villasukat, koska martta liitto täyttää vuosia. Tarkistin asian ja näin se näyttää olevan. Sukkia siis odotellessa :D

m_maitoparta ja Soma 24+4

Vierailija
18/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäsin linkin sinne villasukkasivulle, muttei se tullut kuitenkaan näkyviin.. kokeilen uudelleen

http://www.novita.fi/?cms_cid=91634

Tosta nyt ei voi klikata suoraan (tekniikka ei oo mun laji), mutta osote on nyt kuitenkin tuo..

m_maitoparta

Vierailija
19/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän ne sukat sitten saa? Tuleeko ne vaan postissa itsestään?

20/25 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toinen juhlija, 90 vuotta täyttävä Suomen Kätilöliitto, huolehtii sukkien jakelusta synnytyssairaaloissa." - Noin luki siinä linkissä, missä kerrottiin niitä sukista:))