Päästäisitkö lapsen kaverin synttäreille jos...
synttärit järjestetttäisin uimahallissa ja lapsesi ei osaisi uida yhtään ?
Vanhemmat ei olisi mukana synttäreillä, ainoastaan synttärisankarin äiti.
Muut käsittääkseni osaa uida hyvin.
Kommentit (10)
Ehkä voisit mennä mukaan tai jutella etukäteen synttärisankarin äidin kanssa asiasta. Jos oma lapsesi menisi mukaan vaan ei uinti osuuteen. On se varmaan kuitenkin tosi noloa lapselle että muut osaavat uida, mutta häntä ei ole vielä opetettu uimaan.
Lapset voi yhdessä riehaantua, kilpailla yms. Joukossa tyhmyys tiivistyy. Lapsi voi yrittää esittää osaavampaa ja hänelle käy huonosti.
Jos et itse pääse valvomaan touhua niin ehdoton ei.
ellei lapsen kaveri olisi sellainen jota näkee nykyään tosi harvoin ja olivat hyviä ystäviä ennen kuin muutti pois.
Ovat jo kouluikäisiä.
Lapseni ei kyllä haluakkaan lähteä, koska pelkää muutenkin vettä. Ei ole edes autoa millä viedä ja aika pitkä kävelymatka ja sekään ei houkuttele.
Joten en taida pakottaa synttäreille.
Ovatko tällaiset uimahallisynttärit yleisiäkin? En ole koskaan aiemmin kuullut.
autoa millä viedä ja aika pitkä kävelymatka ja sekään ei houkuttele.
Joten en taida pakottaa synttäreille.
Minun mielestäni vaikka kutusu tuleekin, sinne ei ole pakko mennä. Miksi ihmeessä pitäisi synntäreille pakottaa, jos ei halua mennä?
kyllä nämä synttärit ovat yleistyneet; meilläkin kaikki kolme lasta ovat olleet tälläisillä kutsuilla. Lapset ovat olleet tuolloin 1- ja 3-luokkalaisia. Mielestäni lapset ovat aina tykäneet. Uimataito on erittäin tärkeä.
Laitoimme yhden lapsistamme juuri vesipelon takia uimakouluun, hän tykästyi harrastukseen ja on jatkanut nyt sitä jo kolme vuotta. (aloitti 5 veenä)
Mutta ekaan kysymykseen; En koskaan pakota lastani SYNTYMÄPÄIVILLE!
Uimakouluun ja heti, uiminen on perustaito joka pitää kaikkien hallita.
mutta riippuu siitä monta aikuista on paiklalla ja monta (uimataidotonta)lasta
ellei lapsen kaveri olisi sellainen jota näkee nykyään tosi harvoin ja olivat hyviä ystäviä ennen kuin muutti pois.
Ovat jo kouluikäisiä.
Lapseni ei kyllä haluakkaan lähteä, koska pelkää muutenkin vettä. Ei ole edes autoa millä viedä ja aika pitkä kävelymatka ja sekään ei houkuttele.
Joten en taida pakottaa synttäreille.
Eikä mun uimataidoton edes haluaisi sellaisille synttäreille, joten sinänsä ei olisi ongelma.
Minkäikäisen synttärit kyseessä?