Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua erossa mitään itselleen muutakuin omat henk.kohta tavaransa.

Vierailija
15.02.2009 |

Mun nimissä asunto ja auto puoliksi, onko ihan laillista? Haluaa maksaa kunnon elarit ja jättää mulle kaiken muunkin melkein.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäviä ylläreitä puolin tai toisin.

Vierailija
2/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan tämä ekana mieleen.. minä nimittäin toimin samalla tavalla kun 10v sitten lähdin yksi kaunis päivä toisen miehen matkaan (no elareita en tarjoutunut sentään maksamaan sillä lapsi lähti minun mukaani). Koitin kai jotenkin hyvitellä exää, vaikka eipä se materia häntä onnelliseksi saanut..

Enpä edes kysellyt onko laillista. Kirjoitin vaan paperin jossa totesin tekeväni näin omasta tahdostani ja vakuutin etten ala jälkeenpäin mitään takaisin ruinaamaan. Meillä ei tosin ollut omistusasuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siirrätte pelkästään sun nimiin niin sun pitää maksaa ainakin jotain lahjaveroa.

Äitini jäi aikoinaan asumaan yhteiseen asuntoon kun he erosivat . Nyt kun isäni kuoli omistetaan veljeni kanssa puolet lapsuudenkodista.

Vierailija
4/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin sanoi minunkin ex siinä vaiheessa kun ovesta lähti huonon omantunnon kanssa uuden naisen matkaan. Puolen vuoden kuluttua oli toinen ääni kellossa kun uusi rakas halusikin prinssin sekä puoli valtakuntaa.

Vierailija
5/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen aikana. Aika ällöttävä ajattelu sulla, että toista ihmistä voi tilaisuuden tullen tyhjentää...

Samoin sanoi minunkin ex siinä vaiheessa kun ovesta lähti huonon omantunnon kanssa uuden naisen matkaan. Puolen vuoden kuluttua oli toinen ääni kellossa kun uusi rakas halusikin prinssin sekä puoli valtakuntaa.

Vierailija
6/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen isä olisi joka veisi lapsilta huonekalut ym.

Hän kunnioittaa sinua lastensa äitinä, olet lapsille tärkeä ja hän tietää sen.

Vierailija
7/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhoamaan sen. Mutta sai juuri mitä halusi. Minäkin suosittelen heti vaan papereiden kirjoittamista, kohta alkaa narina ja sitten aletaan jokaista lautastakin miettimään. Pääset helpommalla, kun kirjoitat paperit heti. Toki voit olla vastavuoroisesti kiltti tai sitten et. jos niin haluat. Ei ositussopimuksessa joudu mistään veroja makselemaan, vaikka olisikin epätasapainoisesti jaettu. Hopi hopi, papereita laatimaan.

Vierailija
8/10 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ero ns miehen syy. Tottakai siitä syyllisyydestä pitää hyötyä,miksi mies saisi sen "puoli valtakuntaa" JA ne tavarat??

Ja jättäisi lapsensa ilman telkkaria esim??

Samalla voisit kuitenkin pedata omaa asemaasi antamalla miehelle (työnnät vaikka väkisin) jotain ns miehelle tärkeää jota just nyt ei "muka halua" koska sit myöhemmin tulee muuten kuitenkin uliseen,et "sä veit erossa kaiken"... joo-o,vaikka kuinka nyt sulle muuta vakuuttaa niin 99% tapauksista käy noin.. ja silloin sa voit sanoo et "ja hyvää hyvyyttäni mä annoin sulle vielä kannettavan/pelikoneen/kuivausrummun/tmv vaikket sä ois sillon mitään huolinut" ;D

Vierailija
9/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi uudella naisella on jo riittävästi lautasia ym. roinaa eikä hän edes hyväksyisi sinun maulla hankittuja tavaroita. Kannattaa suostua äkkiä tähän sulle ehdotettuun ositukseen.

Vierailija
10/10 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaa vaan pois. Materialla ei ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun haluaa aloittaa elämän uudestaan. Luultavasti mies kiljuu riemusta kun "menneen elämän" taakka tippuu hartioilta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi