Mitä tehdä, lasteni isä on pimahtamassa?!!
Kommentit (4)
käytännössä merkitsee??
Tuntuu, että olen jo nyt yksinhuoltaja kun olen ilmeisesti ainoa älyllinen huoltaja lapsille!!
-ap
rakentavasti asiasta. Ei ole varmaan eka kerta ja on ollut hoidossa ennenkin?? Kehoita hakemaan apua, koska huomaat hänen viovan huonosti. Ehdota että hoitaa itsensä kuntoon ja ottaa lapset vasta sitten luokseen, koska ei jaksa ja lapset kuormittavat entisestään. Se on teidän kaikkien etu. tee selväksi ettet ole katkaisemassa lasten ja isänsä välejä, ja että järjestely kestää vain niin kauan kunnes hän taas jaksaa hoitaa lapsia.
ei liity mitenkään tapaamisiin!!! Yksinhuoltajuus ei oikeastaan liity mihinkään muuhun kuin että et saa pankkitiliä lapselle yksin avattu ja passinhakemiseen. Ja Myöhemmin sitten ajokorttiin ym.
Meillä on yhteishuoltajuus ex miehen kanssa mutta eipä mies mitenkään kuulu meidän elämään.
Olemme siis eronneet ja meill on yhteishuoltajuus. Lapset ovat isällään joka toinen vkl ja välillä viikolla öitä. Nyt mies on sotkenut raha-asiansa niin tyylikkäästi, että on todella huonossa tilanteessa. Kaksi kertaa olen nyt hakenut lapset pois kesken sovitun viikonlopun, kun isä on väsynyt, masentunut jne...
En voi luottaa ihmisen lupauksiin enää ja huolettaa miten jaksaa olla lasten kanssa, kun on ihan pimahtamassa. Voisinko estä tapaamiset ennenkuin saa elämänsä ja päänsä kuntoon?? Kokemuksia kellään?