Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fletcher! Miksi omit sitä teiniä? Tietääkö sen oikea äiti, että väität sitä omaksesi?

Vierailija
08.12.2008 |

.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli, onneksi, hyvin helppo rakastua tähän poikaan, joten hänen asumisena meillä ei tunnu taakalta, vaan hyvältä. Asiaa helpotti meidän kannaltamme myös se, miten tilanteeseen ajauduttiin. Poika oli ensin meillä paljon kylässä, jotta heidän muu perheensä saisi lepoaikaa ongelmaisesta lapsesta. Siinä vaiheessa mekin ajattelimme vielä, että ongelmat olisivat voineet olla esimerkiksi jotain neurologista, vaikka niitä ei kaikissa tilanteissa ilmennytkään, esimerkiksi meillä oli aina aika ok. Hän mm. oli melkein koko kesän meillä ennen kuin muutosta alettiin edes puhua ja kun kotona asiat menivät aina vain pahemmiksi seuraavana syksynä, päädyttiin tähän ratkaisuun.

Kun vielä muuton jälkeen saatiin muutaman kuukauden kuherruskausi, jona kotona oli todella nätisti, niin saatiin helpohko alku, vaikka koulussa olikin isojakin ongelmia. Kouluongelmia saatiin myös ratkottua aika hyvin, mutta samalla hän alkoi kotona testata meitä enemmän, mutta sekin laantui lopulta aika äkkiä. Puoli vuotta taisi olla hankalampaa. Sen jälkeen ja nytkin on oikeastaan hyvinkin kiltti ja järkevä teini ja pelolla odotamme räjähtääkö vielä jossain vaiheessa oikein kunnolla. Tällä hetkellä kinataan lähinnä pikkuasioista ja ihan kohtuudessa pysyvät mielialanvaihtelut ovat rankin juttu hänen kanssaan. Toisin sanoen pelottavan auvoista ;-)

nostan sulle F hattua! Taidat olla hieno ihminen.

Vierailija
22/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän taisi olla yleistä, mutta kuinka tavallista on nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeä viesti?

Hienoa, että olet ottanut kotia tarvitsevan lapsen kotiisi, ja vielä kohtelet omanasi!

Vierailija
24/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ex-mieheni aikaisemmasta liitosta oleva lapsi.

Eromme jälkeen ex-mieheni lapsi jäi minulle ja on minulle yhtä tärkeä kuin biologinnen lapseni.

Vierailija
25/25 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on oikein tehnyt? Mitä kirjoituksiaan olen lukenut, hän vaikuttaa suhteellisen tavalliselta ja fiksulta ihmiseltä. Tekee joitain asioita toisin kuin useimmat, mutta emmekö me kaikki? Palstapersoonana hän vaikuttaa kohteliaalta ja ystävälliseltä. Enpä muista lukeneeni häneltä ilkeitä vastauksia kenellekään. Silti hänellä tuntuu olevan täällä muutama vainooja, mutta en oikein ymmärrä miksi ihmeessä.