Onko Ähtärin eläintarha ja hotelli kivat?
Kommentit (8)
Ollaan oltu muutaman kerran, tykkäsin enemmän kuin korkeasaaresta. eläimillä mun mielestä kivemmat oltavat, luonnollisempi ympäristö ja enemmän tilaa. hotellista ei kokemusta.
Hakkaa Korkeasaaren mennen tullen. Ähtärissä eläinten aitaukset ihan toista luokkaa ja reittikin kiva pysähtymispaikkoineen. Omia eväitä kannattaa varata, niiden syömiseen on ihan erikseen paikkoja, esim makkaranpaistopaikka yms. Käymisen arvoinen paikka. Hotellista ei kokemusta, kun asuntoautolla on oltu itse liikenteessä.
Ollaan oltu muutaman kerran, tykkäsin enemmän kuin korkeasaaresta. eläimillä mun mielestä kivemmat oltavat, luonnollisempi ympäristö ja enemmän tilaa. hotellista ei kokemusta.
Tuolla Ähtärissä joutuu käveleen ihan hemmetisti ja lapset ei välttämättä jaksa.
Eli jos epäilee ettei lapsi/lapset jaksa kävellä, niin kannattaa otta ne kärryt mukaan:) Ja toki rattaillakin pääsee kulkemaan hyvin:)
ja hotelli oli tyyliin 1970-80-lukua vihreine sisustuksineen.. En tiedä olisio jossakin ollut hienompiakin huoneita, mutta tämä suuti huone oli aikalailla remontin tarpeessa. Parempi siellä kuitenkin oli yöpyä kuusen juurella...
Ähtäri ehdottomasti Korkeasaarta kivempi. Tilaa liikkua, suomalaista metsää ympärillä, suomalaisia eläimiä paljon, isot aitaukset. Minua alkaa Korkeasaaressa ahdistaa eläinten puolesta... Ähtärin hotellista en tiedä.
tokihan se on 70-luvun tyyliä. Osahuoneista on rempattu hiljattain.
Maisemat on komeet ja se kallion sisässä oleva portaikko/käytävät. Erikoinen on... minusta kivaa vaihtelua näinhin steriileihin kaupunkihotelleihin. Ruuat hyvät.
Huoneissa omat parvekkeet, kesällä varsinkin ihan ykkösmesta
itsekin suunnitellaan sinne reissua lasten kanssa, lapset 1,5 ja 3v, hotelli ihan ok.