Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
.
Kommentit (38)
Ja olen huomannut että miehille ei kannata kertoa kuinka monta on ollut. Joten yleensä valehtelen, että se on jotain 10. Pitää silti näytellä jokseenkin neitseellistä, ja kokematonta, muuten tulee raukoille paineita.
Mitäpä sitä parasta vaihtamaan :) Siis oikeesti mä rakastuin mieheeni 18-vuotiaana ja rakastun häneen yhä uudelleen. Nyt ollaan oltu yhdessä 22 v. En ole koskaan ajatellut, että haluaisin kokemuksia muistakin miehistä. Myös minä olen miehelleni ainoa. Mutta en paheksu muiden kumppanien määrää, ainoastaan pettämistä en hyväksy. Eihän läheskään kaikki löydä sitä oikeaa nuorena.
Mulla ei koskaan ole ollut yhden illan juttua. Olen sitä monesti miettinyt, mutta en vaan osaisi mennä sänkyyn totaalituntemattoman kanssa. Tai en ainakaan vielä ole osannut. Takana on 3 pitkää avoliittoa ja viimeiseen 7 vuoteen mahtuu 6 miestä.. Mielestäni määrä on ihan ok ikääni nähden. (En laske noihin kahta suihinottoa).
Jännä juttu... tai sitten ne kenellä on ollut kumppaneita eivät viitsi/kehtaa? vastata. Mulla on ikää 30 ja kumppaneita on ollut n.25. Suurin osa ihania kokemuksia kaikinpuolin. ENKÄ myöskään koe olevani mitenkään rikkonainen ;D
eli 20-25 (ihan tarkkaa määrää vaikee muistaa, aina joku unohtuu) ja ikää tällä hetkellä 25v.
kaksi exää, yksi pikasuhde ja nykyinen mieheni..
miehelleni olen kuudes.. tietääkseni..
25v, n.40seksikaveria, on ollut poikaystävää,aviomiestä, yhdenillan juttua, rakastajaa..välillä yhtä ja välillä kahta miestä kerrallaan. ehjä olen, vanhana varmasti tyytyväinen että on mitä muistella!
tarkkaa lukumäärää on mahdotonta muistaa, kahdenkymmenen vuoden ajalta...
saattaa olla jopa lähellä 150:a
Aviomiehellä myös yksi eli minä :)
Eipä ole klamydiaa eikä HIV:tä, eikä tarvii kestää exiä tai miettiä vertaileeko se mies seksikokemuksia jne.
Kumpikaan ei voida edes kuvitella että oltais otettu "käytetty" puoliso,yäk
Aika harvoin, minä ainakaan, mutta joskus tietysti saattaa mieleen juolahtaa, että millaistakohan tuon kanssa olisi. Ei sitä kuitenkaan kaikkia olisi voinut olla ja kun on hyvä näinkin, niin olen todella onnellinen siitä, että ei ole ollut kummallakaan muita.
En siis ole se henkilö, jolle kommentoit, mutta eräs samanlainen.