Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakauan alapään lihaksia pitää treenata?

Vierailija
15.02.2009 |

Että se tiukkenee ja miten? Siis ilman kuulia..ja kertooko miehenne jos on muutosta tapahtunut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin edes olin ajatellut lapsia. Miehet kehuivat ja tunsin itsekin. Ja pam! Yksi synnytys, nelikiloinen poika, monta tuntia ponnistusvaihe ja tietäähän sen, mitä se paikoille tekee!

Jos olis rikas, olisin lentänyt jonnekin hevon kuuseen sektioon!

Mulla on seksikaupan halvat kuulat nyt, ihan sama mitä siellä on ja mitä ne maksavat. Aloitin treenin!

Seksikaupastakin saa niitä laadukkaita treenaukseen tarkoitettuja kuulia. Ostin vasta sellaiset irralliset melko painavat 2 pientä kuulaa.

Aikaisemmat Smartballsit tilasin pehmopeput.fi sivujen kautta.

Vierailija
2/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan kerrallaan ja kuinka usein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuulat yleensä aamulla pukeutuessani sinne paikoilleen. Annan olla enimmäkseen siellä tehden kaikkia päivän askareita. Kuitenkin silloin tällöin liikuttelen kuulia emättimen lihaksia supistellen eri kohtaan siellä. Aika vaihtelee paljonkin, sanotaan vaikka 1-6 tuntia kerralla.

Vierailija
4/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhainkodissa. IHan sama, mitä ootte synnyttänyt ja inkälaiset kuulat on tai ei ole. Lantionpohjanlihakset on samanlaisia lihaksia kuin muutkin: ne veltostuu käytön puutteessa ja vahvistuu käytössä.

Vierailija
5/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja pam! Yksi synnytys, nelikiloinen poika, monta tuntia ponnistusvaihe ja tietäähän sen, mitä se paikoille tekee!"

No yleensä niillä joilla on tiukat paikat on myös pitkät ponnistusvaiheet...

Eikä mulle ainakaan tullut mitään damaa kummastakaan, toinen ponnistusvaihe reilun tunnin ja toinen melkein kolme tuntia. Ikinä ei ole ollut virtsankarkailua tai yhtään mitään muutakaan vaivaa, ihan huoletta voin vaikka hyppiä ja aivastella yhtä aikaa. Eikä ole väljät paikat.

En käytä kuulia, en tarvitse.

Vierailija
6/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heti aukon sisällä tuntuu, ja sormea voi puristaa, mutta sitten sisällä on kuin onkalo eikä mitään puristusta tunnu. Kun teen liikkeitä, esim. sitä hissiä, niin kyllä puristan ihan ylös asti. Pitääköhän ne kuulat sitten hankkia. Olen jotain kuukauden tehnyt näitä ihan puristusliikkeitä ilman kuulia.

Vierailija
7/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulissa oli ohje, että synnytyksen jälkeen 12 viikon harjoittelun jälkeen on paikat entisellään... Itse treenailin säännöllisesti, en ehkä ihan 12:sta viikkoa, mutta lopputulos on aivan loistava... Parempi kuin koskaan aiemmin, kuten mieheni sanoi, ja takana on 2 synnytystä...

Vierailija
8/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden jumpalla (ilman kuulia) synnytyksen jälkeen sai paikat siedettäviksi. Eli ei tartte ristiä jalkoja aivastaessa ja voi hyppiä. Tiukaksi ei kuitenkaan vielä voi paikkoja kehua eli varmaan kuulat pitäis hommata (kun laps on jo 1,5 v).

Vierailija
9/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis sexishopin kuulia vaan niitä, jotka saa esim. instrusta... ovat todella hyvät... maksoivat n. 40 euroa

Vierailija
10/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin instrusta?? Onko niitä monenlaisia? Mikä niiden myyntinimi on??

Vierailija
11/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin isot geishakuulat?

Vierailija
12/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja varmaan kannattaa ennen synnytystä treenata..?

Vierailija
13/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis sexishopin kuulia vaan niitä, jotka saa esim. instrusta... ovat todella hyvät... maksoivat n. 40 euroa

Siis kauanko pidetään kerrallaan ja kuinka usein? Mistä tiedän, ovatko sopivat onko niitä siis eri kokoisia/painoisia.

Olen juuri noita instrun kuulia harkinnut, mutta hirvittää tietämättömänä noin kallista ostaa, jos eivät jostain syystä sovikaan.

t. ei ap

Vierailija
14/14 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin edes olin ajatellut lapsia. Miehet kehuivat ja tunsin itsekin. Ja pam! Yksi synnytys, nelikiloinen poika, monta tuntia ponnistusvaihe ja tietäähän sen, mitä se paikoille tekee!

Jos olis rikas, olisin lentänyt jonnekin hevon kuuseen sektioon!

Mulla on seksikaupan halvat kuulat nyt, ihan sama mitä siellä on ja mitä ne maksavat. Aloitin treenin!