Jääköhän lapseni isälle traumoja?
Kommentit (28)
jos kerran halusit vain lapsen miksi ihmeessä menit kertomaan pojalle että odotat hänen lastaan?
23-vuotias raavas mies on ollut poika ja hyväksikäytettävä lapsi :DDDDDDDD
jos kerran halusit vain lapsen miksi ihmeessä menit kertomaan pojalle että odotat hänen lastaan?
Annatko olla isänä ? Annatko nähdä lastaan säännöllisesti ?
Eihän hänen tarvitse olla kauhusta kankeana. Ei hänen ole pakko isyyttä tunnustaa. Oletko kertonut, että ei tarvitse elatusmaksuja maksaa ?
Välitätkö yhtään tästä pojasta ? Ota hänetkin huomion ja kysy mitä haluaa ? Olet sen velkaa pojalle, jota käytit hyväksesi.
olen juuri valmistelemassa väikkäriäni. Tiedän, että olen aika haka.
Ap
t. väikkärinsä joskus valmiiksi saanut
Fyysisesti, henkisesti tai rahallisesti.
Se on nyt vaan sinä ja lapsi, voitko hyväksyä sen? Voikos lapsi?
minä en ainakaan tunne yhtään sen ikäistä Miestä, muutaman kymmentä poikaa kyllä. Osa heistä kyllä valitettavasti on isiäkin.
Yhden sen ikäisen pojan äiti.
siinä rakastellessanne sanoit, että jos tulet raskaaksi et tee aborttia? Annoitpa tosiaan miehelle mahdollisuuden harkita, valita ja tehdä oman ratkaisunsa. Kirjoitat lapsesi isästä aika ikävään sävyyn. Onko hänellä tunteita sinua kohtaan, onko sillä sinulle mitään merkitystä? Onko sinulla tapana käyttää ihmisiä hyväksesi muutenkin? Jestas!
Ja siitä väikkäristä - mitä se todistaa ja mistä, miksi mainitset sen tässä yhteydessä? Että olet kypsä ja eläytymiskykyinen ihminen? Tuskinpa. Mutta kyllä se lapsi sitten sinua kasvattaa. Onnea odotukseen, kaikesta huolimatta.
Olin tarkoituksella ilman ehkäisyä, koska halusin lapsen. Lapsen isä ei aavistanut että noin nopeasti voi raskautua, joten käytin häntä tietoisesti hieman hyväkseni. Nyt hän on kauhusta kankea, kun kuuli että odotan.
No, enpä ole häntä ainakaan isäksi huijannut. Sanoin, että jos tulen raskaaksi en tee aborttia. Hän vain ynähti ja laski tyytyväisenä siemenet sisääni.
Tukea tuskin häneltä saan, mutta en sitä kaipaakaan.
[/quote]
Voisitko määritellä kypsän ja viisaan naisen? Sellainen kuin sinä? Aina vaan mietityttää, kun näillä palstoilla naiset kehottaa toisiaan "kypsymään" ja "viisastumaan". Ettei vain olisi ns. helppo heitto, niin kuin miehet, jotka huorittelevat naisia?
Jokainen ottaa vastuun itsestään, ja jos ryhtyy hommiin ilman ehkäisyä, on 23-vuotiaan tiedossa oltava että siitä saattaa olla seurauksena raskaus.
[/quote]
siinä rakastellessanne sanoit, että jos tulet raskaaksi et tee aborttia? Annoitpa tosiaan miehelle mahdollisuuden harkita, valita ja tehdä oman ratkaisunsa.
[/quote]
Jos tarkkoja ollaan niin minähän en ole sanonut sinun/ap:n kypsyydestä tai viisaudesta mitään, sanoin vain ettei kumpaakaan ole havaittavissa ap:n aloituksesta ja tuosta väikkärikommentista :)
olen juuri valmistelemassa väikkäriäni. Tiedän, että olen aika haka.
Ap
Olen 30-vuotias ja raskaana 23-vuotiaalle poijalle. Olin hänen ensimmäisensä. Vain kerran hän laski siemenet sisälleni ja vain kerrasta tulin raskaaksi. Olin tarkoituksella ilman ehkäisyä, koska halusin lapsen. Lapsen isä ei aavistanut että noin nopeasti voi raskautua, joten käytin häntä tietoisesti hieman hyväkseni. Nyt hän on kauhusta kankea, kun kuuli että odotan.
No, enpä ole häntä ainakaan isäksi huijannut. Sanoin, että jos tulen raskaaksi en tee aborttia. Hän vain ynähti ja laski tyytyväisenä siemenet sisääni.
Tukea tuskin häneltä saan, mutta en sitä kaipaakaan.
eli joka yhdynnässä on aina naisen raskaaksi saattamisen riski
Kaikki muu menikin sulla vikaan. Juuri sinunlaisten naisten takia me muutkin saamme paskan ämmän maineen. Sinun olisi pitänyt kysyä ensin mieheltä haluaako hän isäksi. Vaikka nyt kliimaksin hetkellä puhuitkin jostain ettet tee aborttia ei mies enään nussiessa kykene rationaaliseen ajatteluun.
Mun mielestä tuommoiset naiset joutaisivat huolehtimaan itse täysin lapsestaan ja sen elatuksesta. Koska kyllä mahdollisella isälläkin täytyy olla jotain sanottavaa noinkin suureen loppuelämään vaikuttavaan asiaan. Ja turha on nyt vouhottaa, että ois huolehtinut ehkäisystä jos ei lasta halua. Sä kusetit sen miehen isäksi vastentahtoaan ja muista se sitten kun itket täällä sitä kun isä ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä ja elaritkin mahdollisesti on pienimmät mahdolliset.
Ikävä kyllä lapsi ei voi valita kumpaakaan vanhempaa, vähiten äitiään. Nyt ois kannattanut luonnon seulonnan toimia.
Olet säälittävä. Kirjaviisaus ei tee sinusta kuin kapealla tavalla älykkään. Se älykkyyden osa, jota olet vailla...heijastuu tästä kirjoituksesta.
Lapselle kamala kriisi myöhemmin kun selviää, että isä on kuka lie!
Oksennus!
Kaikki muu menikin sulla vikaan. Juuri sinunlaisten naisten takia me muutkin saamme paskan ämmän maineen. Sinun olisi pitänyt kysyä ensin mieheltä haluaako hän isäksi. Vaikka nyt kliimaksin hetkellä puhuitkin jostain ettet tee aborttia ei mies enään nussiessa kykene rationaaliseen ajatteluun.
Mun mielestä tuommoiset naiset joutaisivat huolehtimaan itse täysin lapsestaan ja sen elatuksesta. Koska kyllä mahdollisella isälläkin täytyy olla jotain sanottavaa noinkin suureen loppuelämään vaikuttavaan asiaan. Ja turha on nyt vouhottaa, että ois huolehtinut ehkäisystä jos ei lasta halua. Sä kusetit sen miehen isäksi vastentahtoaan ja muista se sitten kun itket täällä sitä kun isä ei halua olla lapsen kanssa missään tekemisissä ja elaritkin mahdollisesti on pienimmät mahdolliset.
Ikävä kyllä lapsi ei voi valita kumpaakaan vanhempaa, vähiten äitiään. Nyt ois kannattanut luonnon seulonnan toimia.
Kuulehan, mä en rupea ajattelemaan rationaalisesti miehen puolesta, sen saa jokainen tehdä ihan itse. Ja mä en sen elareita tarvitse. Hyvin pärjään itsekin.
Ap
Joten niele yrjösi.
Lapselle kamala kriisi myöhemmin kun selviää, että isä on kuka lie!
Oksennus!
Kyllä teidän naisten täytyy nyt paremmin ottaa vastuuta siitä miten ne kollit mällejänsä ruikkii.