Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kun päiväkodin täti...

Vierailija
15.02.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkui erästä perhettä, olin pukemassa lastani ja hän näki kyllä että olen läsnä ja kuulen hänen haukkunsa mutta jatkoi vain. Toinen täti yritti vaihtaa puheenaihetta kun tajusi että minä kuulen mutta tämä haukkuja vain jatkoi tyyliin "puhuu ja puhuu mutta mitään ei tapahdu, jo on kumma kun äidille kävi mutta isällepä ei" jne.. ja puhui matkien tätä äitiä lässyttelemällä!

Eikös nuo asiat pidä jauhaa silloin kun muita ei paikalla?! Itselläni meni luottamus tähän tätiin, luotan kyllä että hoitaa lapseni mutta en luota etteikö joskus haukkuisi meitä.

Vierailija
2/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitotädeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymyilee oikein maireasti kun haukkumansa perheen äiti tulee hakemaan lasta hoidosta. Hymyilee tälle nätisti ja ohimennen mainitsee kuinka lapset yleensä sitä ja tätä ja vanhemmat joskus saattava sitä ja tätä...

Eli että puhuu paskaa selän takana ja kasvokkain ei osaa sanoa asiaansa suoraan vaan sepostaa sellaista potaskaa ettei kukaan ymmärrä häntä.

:)

Vierailija
4/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaihtamassa ryhmää-ei ole helppoa ei

Vierailija
5/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on meillekin aina mielinkielin vaikka mielessäni kummittelee se että on hetki sitten saattanut meidätkin haukkua :(

Eräs lapsi aina raapii ja kiusaa muita ja täti on sanonut asiasta kaikkien muiden lasten äideille paitsi tälle "kiusaajan" äidille. Kertoo paljon siitä ettei uskalla asiastakaan sanoa kasvotusten vaikka varmasti olisi tärkeä tieto lapsen omalle äidille. Pahinta se että tämä äiti tällä hetkellä tietää asiasta kun on kuullut muuta kautta jutun ja kun kysyi ko. tädiltä "miten meidän Aleksilla on mennyt, vastaus oli että erittäin hyvin. Että näin.

Itse olen niin arka ja luuseri ottamaan asiaa puheeksi mutta olen harkinnut kyllä että kirjoitan johtajalle sähköpostia kun johtaja ei koskaan paikalla kun itse olen paikalla.

Vierailija
6/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua toisten sioista muiden vanhempien kuulen, sinuna tekisin ilmoituksen johtajalle

Vierailija
7/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua toisten Asioista muiden vanhempien kuulen, sinuna tekisin ilmoituksen johtajalle

Vierailija
8/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tajua. Varsinkin nimillä puhuminen ja ei muutenkaan saisi. Täytyisi olla ammatillinen.

Vierailija
9/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla asuu tässä samassa kerrostalossa nainen, joka oli ennen pph, mutta naapurit valittivat pph-johtoon siitä, että tämä nainen huutaa ja kiroilee hoitolapsilleen niin että siis kuului aivan selvästi naapureillekkin. Siis todella törkeää kielenkäyttöä hirveällä volyymillä.

Noh, pian ilmoituksen jälkeen nainen ei enää toiminutkaan pph.na, mutta nyt hän on töissä päiväkodissa!!!

Siis miten voi olla mahdollista? Ja ennenkaikkea joutuuko oma vauvani, sitten isompana tämän naisen "hoidettavaksi" päiväkotiin? =oO

Vierailija
10/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta totta. Niin ärsyttäviä, ja meillä on myös ongelma, että näen, että on ongelmia, mutta tädit aina sanoo että "meni erittäin hyvin". Varmaan haukkuu selän takana. Isompi lapsemme osaa jo kertoa juorut meillekin.

Vierailija
11/11 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajaksi pääsee opiskelemaan kuka vaan! Ihan on sanontakin, että jos et muualle pääse, pyri opiskelemaan lähihoitajaksi! Meillä AMK:ssa oli samassa lähihoitajaopiskelijoita ja ihan kamalaa menoa: huudetaan vittua, paskotaan reppuja seinille, mölytään, kääritään sätkää siellä täällä. Ja sitten nämä ''''''' menevät hoitamaan avuttomia vanhuksia, vammaisia ja lapsia! Järkkyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi