Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko yön pöydällä ollutta juustoa vielä käyttää? kroisanttien sisälle oisin laittamassa
15.02.2009 |
voiko käyttää jos leikkaan kuivat pois? pehmoisen tuntuinen
Kommentit (5)
Tietenkin voit! Se ei pilaannu, paitsi homehtuuu, ja jos raastat, niin ei tartte edes leikata niitä kuivia pois!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
käyttääkö joku oikeasti juustoa joka on ollut pöydällä yön?
jos sen vielä paistaa, niin mitä siinä voisi muka olla?
Meillä joskus juusto 3 yötä pöydällä
Alue: Aihe vapaa
varsinkin jos paistat sen