Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks naiset on aina mun miehen kimpussa vaikka ei se oo edes perinteisesti komea?

Vierailija
15.02.2009 |

Ei nyt rumakaan. Mutta on vähän ylipainoinen, ei läski kuiteskaan, harrastaa kamppailulajeja, notkea tyyppi. Tukkakin vähän harvenee, mutta silti tuntuu että sillä riittäisi vientiä jopa enemmän kuin mulla, ja mä olen sentään ihan oikeesti kaunis.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma arvo on kiinni muiden huomiosta, sitä luonnollisesti hakee kokoajan.

Vierailija
2/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaa 4 riviä tekstiä ja...

komea..

rumakaan...

ylipainoinen...

läski...

notkea tyyppi..

tukkakin harvenee...

ihan oikeesti kaunis...

joo, et oo yhtään pinnallinen. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
4/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma arvo on kiinni muiden huomiosta, sitä luonnollisesti hakee kokoajan.

Mä olen inhimillinen ihminen ja mä havannoin asioita. Miksi sä leimaat ihmisen yhden kysymyksen perusteella, olkoon se kysymys sitten vaikka sun mielestä tyhmä.

Vielä mä ymmärtäisin sen että sä mua morkkaat pinnalliseksi, mutta kerropa miksi ja millä syin mun mies on pinnallinen? Ei se ole täällä kirjoitellut tai täällä pohtinut miksi naiset ovat sen kimpussa.

Jos mä nyt olisin niinkuin sinä. Niin sanoisin näin että "kakkonen on täys ääliö, jolla on aivot mutta se ei osaa käyttää niitä, sen mutsi on samanlainen"

Vierailija
5/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varattu ja sormus sormessa.

Vierailija
6/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

sorry jos et kestä adjektiivejä.

Vierailija
7/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nainen 39v, 2 lasta, ylipainoinen, tosin tiukkakuntoinen ja -lihaksinen, mutta siis myös todella löytyy sitä ylimääräistä läskiä ympäriltä. Ja. miehiä kimpussa silloin harvoin kun liikun jossain "viihteellä" tai ylipäätään liikun jossain ihmisten ilmoilla.

Onneksi mieheni vaan tykkää kun muutkin minusta kiinnostuneita. Tietää etten ole minnekään menossa ja tietää toki myös, että nautin huomiosta, tottakai, kukapa nainen voisi rehellisesti väittää ettei nauttisi...'

Vierailija
8/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen, koneella istuva ja isonenäinen :P.

Vierailija
9/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

sorry jos et kestä adjektiivejä.

Vierailija
10/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalla ja hauskalla ihmisellä on yleensä vientiä ulkonäöstä huolimatta. Ap, joka on omien sanojensa mukaan "oikeasti kaunis", taitaa omata vähän keljumman luonteen, harva ihminen on pelkän ulkonäön perässä. Jos luonne on ikävä, ei ole haluttua seuraa ja ulkonäkökin voi muuttua vastenmieliseksi. Sitten jos on kaunis ja kiva, saa luultavasti niin paljon huomiota, ettei sitä kestä, eikä ainakaan enää aikuisena kaipaa, minulle kävi niin, että nuorempana sain liikaa huomiota, nyt vaan toivon, että saan olla rauhassa, enkä käykään muuta kuin työhön liittyvissä jutuissa. Oman mieheni huomio on ainoa mitä halua, mutta hän onkin unelmieni pakkaus. En kuitenkaan osaa olla muuta kuin mukava ihminen ja se houkuttaa aina.

Vierailija
11/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ymmärrä, että persoonalla ja luonteellakin voisi olla asiassa merkitystä. Siksi häntä pidettiin pinnallisena.

Oikeasti miehet ja naiset molemmat keskimäärin kiinnittävät enemmän huomiota kokonaisuuteen, johon sisältyy hymy ja katse ja tapa huomioida toinen, kyky keskustella, ja kiinnostuneisuus samoista asioista mistä itsekin on kiinnostunut, kuin ulkonäön yksityiskohtiin.

Toki hyvin pinnallisia ihmisiä myös on, joille painoindeksi ja kasvojen kauneus on kaikki kaikessa, mutta tutkimusten mukaan he ovat kuitenkin vähemmistö.

Vierailija
12/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tuollainen ukkeli=) Tiedä, vaikka se olisikin miehesi, joka reissuhommissa vokottelee muita ja kiinnijäätyään syyttelee naisia...

Vierailija
13/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on se että ensimmäisenä ihminen kiinnittää huomiota ulkonäköön. Jos ei toista tunne niin silloin ei voi tietää minkälainen on luonne, se paljastuu vasta myöhemnmin.

Itselläni on työkaverina mies joka ei myöskään ole perinteisellä tavalla komea, mutta hänessä on kai sitä puhuttua karismaa, sitä ei todellakaan kaikilla ole.

Vierailija
14/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkaiseekin miestäsi, ovat kimpussa...

Vierailija
15/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja kun on monia. Itse esim. en pidä mistään lihaskimpuista vaan nallekarhumainen ulkomuoto ja kiltti luonne vetoo muhun. En siis kuulu niihin naisiin, jotka rakastuvat renttuihin vaan itse olen se "rentumpi" osapuoli ;-)

Vierailija
16/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen miehen joka vetää naisia kun paska kärpäsiä puoleensa, on huumorintajuinen, ystävällinen ja karismaattinen.

Vierailija
17/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattiset ihmiset ovat puoleensavetäviä vaikka ulkomuoto olisi ihan tavis tai jopa ruma. Ja suorastaan vastustamattomia jos karisman lisäksi on joku status/valta-asema. Katsokaa nyt esim näitä miespoliitikkoja, tai menestyneitä taiteilijoita.

Vierailija
18/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oman kokemuksen mukaan naiset on monesti sellaisen miehen kimpussa joka lahettaa "viboja" etta saattaisi olla kiinnostunut (tietenkaan liian innokaskaan ei ole kiinnostava). Eli harvemmin naiset on oikeasti sitoutuneen ukkomiehen kimpussa, oli han sitten minka nakoinen tahansa.

Vierailija
19/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap:sta ainakaan mitään kovin syvällistä kuvaa saa. Ja luultavasti mies vonkaa niitä naisia, ei päinvastoin.;)

Vierailija
20/24 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joskus yksipuolisesti ja salaa ihastunut mieheni työkaveriin. Siinä miehessä on vaan jotain..en tiedä mitä. Jotenkin se osaa olla niin mukava ja hauska. Mä en ole ikinä edes kuvitellut että se yrittäisi iskeä mua, se on sellainen kaikille.

Miehellä on vaimo ja sekin tekee vaikutuksen miten nätisti aina puhuu vaimosta vaikka ei vaimo ei olisi edes paikalla.

Mä vähän ihmettelen eräiden vastauksia, ettekö te ole ikinä törmänneet sellaiseen karismaattiseen ihmiseen? Jos ap:een mies on sellainen, niin en usko että tietoisesti yrittää hurmata naisia ympärillään tai vongata heitä. Karismaattinen ihminen vetää toisia puoleensa ihan vaan olemalla oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan