Onko normaalia käytöstä 7-vuotiaalta tytöltä?
5-vuotias poikani sai 7 vuotiaalta tytöltä syntymäpäiväkortin, jossa on 2 koiraa kuonot vastakkain ja välissä sydän.
Samainen tyttö saattaa taputtaa 5-vuotiasta poikaa pyllylle. Kiusoittelee poikaa ja puhaltelee naamalle.
Onko ihan normaalia käytöstä?
Kommentit (3)
Tuntui vain niin hassulta kun tämä kyseinen tyttö on ihastunut 2 vuotta nuorempaan...
ap
Mun tytöt saattais käyttäytyä samalla tavalla ehkä myös pienempiä poikia kohtaan, mut sen takia, kun ne on söpöjä eikä samalla tavalla ihastuksia kuin nää pojat, joihin ovat ihastuneita. Tuo sydänkortti on kyllä suloinen. :D Ehkä onkin kunnolla ihastunut.
Ja tuo tilanne ei ehkä susta tuntuis samalla tavalla hassulta ikäerosta huolimatta, jos sun pojalla olisi tavallaan sama vaihe menossa, olis siis kiinnostunut vähän kans tytöistä (ennenkuin ne muuttuu muutamaksi vuodeksi ihan ällöiksi... :D). Mutta nyt kun isompi tyttö on ihastunut poikaan, joka ei vielä ajattele asiasta tuon taivaallista, tilanne tuntuu hassulta.
Mut on lapset vaan ihania. :)
Mun ekaluokkalainen on ihastunut tosissaan elämänsä ensimmäistä kertaa, pussaileekin ja kirjoittelee rakkauskirjeitä. Kyseessä tosin samanikäinen poika, joka jollain tasolla näyttää vastaavankin tunteisiin.
Kyllähän lapset jo päiväkoti-ikäisenä taputtelee ja pussailee, ainakin mun lapset... Ehkä nekin on epänormaaleja, mut sit niitä on päiväkodissa ja ekalla useampi. :DD