Ihania Ystävänpäivän tekstareita tähän pinoon. Kiitos :)
Kommentit (4)
Soittakaan, tulkaa kahville, lähettäkää kortti, laittakaa meiliä, mitä vain muuta, mutta ei tekstareita, kiitos. :)
Kun olet surullinen, juotan sinut humalaan ja autan juonittelussa sitä ihmispoloa vastaan, joka aiheuttaa sinulle huolia. Kun sairastut, pysyn kaukana sinusta, ethän halua tartuttaa minua. Kun lennät perseellesi, en huolestu, koska tuon kokoinen perse vaimentaa iskut hyvin. Tämä on minun ystävyysvalani. Olen sinun ystäväsi samalla tavalla kuin housuun kuseminen talvella: kaikki sen näkevät, mutta vain sinä tunnet lämmön!
Hei kaunis nainen! Ihanaa, että olet olemassa! Malja meille kaikille... ja kaikille miehillemme, menneille, nykyisille ja tuleville. Olet luettelossani kauneimpien naisten joukossa. Lähetä sinäkin tämä joillekin kauniille naisille (toivottavasti lähettäjä kuuluu niihin). Jos saat tämän takaisin joltakin, olet siis superkaunis -jos katkaiset ketjun, otat riskin, että rypistyt viikossa, saat riippurinnan ja tosi pahan karvoituksen kuukaudessa. Voi hyvin!
Lehres lukoo jotta on lööretty lintuflenssua seksikkäist tipuist. Mollaan kuses ny.
Tiedän naisen, joka on hauska ja huolehtivainen, rakastava ja antelias, hullu ja sekopäinen, ihana ja hyvä ystävä ja lukee tätä viestiä juuri nyt! Lähetä tämä viesti niille, joita et koskaan unohda. Jos et lähetä tätä kenellekään, olet kiireinen ja unohtanut kaikki ystäväsi. Kuten Sinkkuelämän tytöt, muista ystävyyden voima! Jos saat 6 takaisin, olet todella rakastettu. ( tai sama englanniksi, savon murteella ja poholajaisittain... ja mitä versioita niitä nyt onkaan...)
(Näissä kaikissa on vaan se ongelma, että ne on vanhoja, tulleet sata kertaa kaikille ja periaatteessa risoo tuo tyyli. Siis jos et lähetä tätä eteenpäin, olet sellainen ja sellainen, ja lähetä tämä myös sille, keneltä viestin sait ja jos saat takaisin niin ja niin monta niin olet todella tällainen ja tuollainen... Plaah.)
Se, joka ei sinua näe, hänellä ei ole silmiä. Se, joka ei sinua kuule, hänellä ei ole korvia. Se, joka ei sinua rakasta, hänellä ei ole sydäntä. Se, joka ei halua sinua ystäväksi, saa syyttää itseään! Lähetä viidelle, jotka ovat sinulle tärkeitä. SINÄ OLET YKSI MINUN VIIDESTÄ!
(Tuossa viimesessä on kiva alku. Ja itse poikkasisin tekstin ennen tuota lähetä viidelle-juttua. Silloin ihan jees.)
Rakastan sinua
niin paljon
että pääsee pieru.
luki, että hyvä ystävä on kuin rintaliivit. Ne tukevat, ne saavat näyttämään ja tuntemaan itsensä paremmalta kuin oikeasti on ja niitä on tosi vaikea löytää. Nauroin ääneen, kun hain postia. Kiitos Mariannelle päivän pelastuksesta.