Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, onko aviossa olevia joilla ei kihlasormuksia tai sormuksia ollenkaan?

Vierailija
13.02.2009 |

.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aviossa, eikä vihkiä. Pelkkä kihla edelleen. Samoin miehellä. En ois edes tuota halunnut, mutta miehen mielestä kuuluu olla.

Vierailija
2/20 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin vain yhdet. :)

Mitä sitä sormuksilla tekee, en pidä omaani edes kovin usein, varsinkaan nyt kun raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla vai yksi. Kihlasormuksia ei ole ikinä ollutkaan.

Vierailija
4/20 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jokin lakitekninen syy, miksi halusivat kuitenkin avioliiton, mutta ei sen perinteisiä merkkejä.

Homma toimitettiin maistraatissa ruokiksella, ei sormuksia, mutta silti nainen otti miehen sukunimen. Ei mielestäni ihan loogista.

Vierailija
5/20 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä se on kiellettyä ja vapaa-aikana meinaa tippua. On liian iso sormus.

Ei se sormus sitä liitttoa tee...

Vierailija
6/20 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärä mitä loogisuutta tässä pitäisi olla. Olemme todella onnellisia ja meidän onni ei kaipaa mitään sormuksia.

oli jokin lakitekninen syy, miksi halusivat kuitenkin avioliiton, mutta ei sen perinteisiä merkkejä.

Homma toimitettiin maistraatissa ruokiksella, ei sormuksia, mutta silti nainen otti miehen sukunimen. Ei mielestäni ihan loogista.

Vierailija
7/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan käytä sormusta.

Mies ei ikinä oppinut sitä käyttämään. Ei osannut nukkua sen kanssa, eikä muistanut aamulla mihin oli sen laitanut saatika muistanut sitä edes kaivata.

Itse jätin sormuksen pois raskauden aikana, tuskin menisi edes sormeen enää.

Vierailija
8/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minulla kihlasormus ja vihkisormuksen saan pian :) Miehellä ei sormusta, vihkipäivänmerkiksi ajatteltiin joku laatta kaulaketjuun ostaa, sellanen ekan poikamme syntymästäkin on ekalta isänpäivältä. Ei vain tykkää sormessa ylimääräisijä pidellä. Ja eiköhän tuo rakkaus/liitto ole pään sisällä eikä sormessa kannettavaksi.

Vierailija
9/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olemassa kaksi sormusta, miehellä yksi. Miehellä sormus aina sormessa, minulla ei ikinä, töissä ei voi pitää ja kotona ei tule sitten enää laitettua. Aikalailla olen tottunutkin jo, jos sormukset laitan, ne tuntuvat vaan ylimääräisiltä. Vaikka ne sormukset jossain lojuvatkin niin rakastan silti miestäni hyvin hyvin paljon ja otin hänen sukunimensä. Jos satun joskus sormukset sormeeni laittamaan en usko niiden voimasta rakkauteni kuitenkaan lisääntyvän.

Vierailija
10/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla sormusten osto jäi kihla-sellaisiin. Ovat vieläpä hopeiset ja sekös kullan perään huutelijoita kismittää. :)

Rakastan siltikin miestäni kovin ja oletan, että hänkin minua. Juu ja mentiin maistraatissa naimisiin ja otin mieheni sukunimen. :D

Vierailija
11/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmassa tallessa ovat!

Vierailija
12/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa miehen sukunimeä. Jos näin menee tekemään, on rangaistuksena korkeintaan 9 vuotta ehtotonta.

Vierailija
13/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukunimeen.

Hui kauhistus...

Vierailija
14/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat epämukavia.

Vierailija
15/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihkisormus, mutta en tykkää pitää oikein mitään koruja, joten sormus jää aina pitämättä, otan sen pois ja unohdan(!) minne olen sen laittanut... Joten parempi sen on olla siellä korurasiassa, kun hävinneenä jonnekin ;)

Vierailija
16/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 11/2005, eikä vielä sormuksia hankittu.

Vierailija
17/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei mitään kun hävis muutin aikana=( muuten mulla ois molemmat..

Vierailija
18/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku AV:n oma laki?

Vierailija
19/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä oli juhlallinen toimitus, kallionreunalla, meren pauhatessa kallioon

Karattiin naimisiin vain minä ja mieheni (kukaan muu ei tiennyt, kun vasta seuraavana päivänä naimisiin menosta)

Vierailija
20/20 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 11/2005, eikä vielä sormuksia hankittu.

Meinaan et avioliittoa sormus ei tee, koska liitto on lain edessä pätevä muutenkin, mutta kihlaushan on lähtökohtaisestikin vain ulkoinen juttu, sillä ei ole mitään virallista sisältöä eikä mitään arvoa, se kun on vaan omien jutustelujen päätteeksi päätetty "sitoumus", joka ei kuitenkaan oikeasti sido yhtään ketään. Kysyisinkin vain, että mitä tuo kihlaus teille merkitsee? Lupausta avioliitosta, tuo lupaus vaan on tainnut jäädä lunastamatta? :D Anteeksi, en halua loukata, mutta ihmettelenpä vaan...