Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienipalkkaiset huom, miten jaksatte ja pidättekö työstänne?

Vierailija
13.02.2009 |

Mä pidän ja saan käteen 800-935e kuussa ja se on työn ainoa huonopuoli ja tunteja 6,30min päivä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi vielä pieni palkka -> eiköhän siinä vaiheessa alkaisi kouluttautua lisää tai hakeutua muuten muihin töihin.

Vierailija
2/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 1000e jää. Ihan normaaleissa toimistotöissä olen. Jonkun taulukon mukaan ei ollut edes alin palkkaryhmä.

t. kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pientä palkkaa voi edes olla, mikä sulla jää käteen! tsiisus.

Itse kyllä etsisin muuta työtä, hemmetti. En edes halua tähän laittaa mitä itse tienaan puhtaana käteen, huh.

Vierailija
4/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa saman verran palkkaa kuin ap..hölmöä sinänsä koska työ voi olla hyvinkin raskasta vammaisen ihmisen nostelua ym.

Vierailija
5/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtunteja arkisin 10 ja la 8, palkka asunnon ja syömisen muodossa, ei kesä-, sairas tai talvilomaa, jos ei jotain sukulaista saa houkuteltua töihin. Olen yksityisyrittäjä, kohta kaksi vuotta ja aivan totaalisen kypsä!!!! Tuli vain otettua p-leen lainaa tähän p-a puljuun ja sitä vielä 3 vuotta jäljellä, jos olen hengissä siihen asti!!!!

Vierailija
6/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan käteen 1200€.

Kunta-alan toimistotyön taulukkopalkka on tälläinen.

Vaikka koulutusta ja kokemusta onkin, ei ole mahdollisuutta paremmin palkattuihin töihin. Täällä ei yksinkertaisesti ole sellaisia töitä tarjolla!

Ja oikeastaan on mukavaa olla töissä klo 8 - 16...

Vierailija
7/7 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietityttää kyllä että vaikka kaupan kassalla tienaisi paremmin. saan nyt käteen n. 800 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi