Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pelottaa

Vierailija
13.02.2009 |

ekassa raskaudessa meni kaikki hyvin. en tiennyt mitään mitkä vois olla vaarallisia vauvalle. Nyt pelkään ihan hirveesti että tulee parvo- tai vihurirokko (ne on ihan yleisiä mutta ovat vaarallisia sikiölle). Tekis mieli ottaa esikoinen pois päiväkodista.. sieltä tai miehen koulusta (yli 10 000 oppilasta) tai töistä voi tulla kotiin nää taudit. tai sitten ihan vaa kun käyn kaupassa.

Tää vauva on mulle niin tärkeä ja olen toivonut toista lasta 4 vuotta. nyt vihdoinkin olis tulossa, mutta ahdistaa mitä kaikkea voi vielä tapahtua. sitten kun vielä on diabetes ja verensokeri heittelee (hormoonien takia). Pelottaa ja ahdistaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mm. vihurirokkoa vastaan. Ja verikokeella selviää oletko sairastanut parvorokon. Olen itsekin raskaana, olen opettajana alakoululla ja meillä oli joulun alla parvoa. Verikokeesta kuitenkin selvisi, että olen sen joskus sairastanut, kuten useimmat meistä.

Ota rauhallisesti, hyvin kaikki menee.

Vierailija
2/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ihan sama juttu-pelkäsin kaikkia mahdollisia "mitä vois tapahtua" juttuja.Osaltaan vaikutti jo sekin, että mua molemien raskauksien aikana juoksutettiin äitiyspolilla kaikenlaisten asioiden takia, vaikka sitten lopulta ei ollut mitään hätää, onneksi. Yritä jaksella ! Kyllä se siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tiedatko ettei sua ole lapsena rokotettu ? ellei sulla ole hippivanhemmat jotka ei oo antanu rokottaa niin sut on varmasti rokotettu vihurirokkoa vastaan.

Vierailija
4/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma lapsena saatu rokotteet ei enää vaikuta aikuisena.. ei polio eikä MPR..

Vierailija
5/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei maailmaan monta lasta syntyisikään :)

Vierailija
6/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma lapsena saatu rokotteet ei enää vaikuta aikuisena.. ei polio eikä MPR..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä