Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain lapsen - menetin vapauteni

Vierailija
13.02.2009 |

En enää osaa nauttia äitiydestäni ( rakas vauvani on pian 6kk), sillä tuntuu että olen menettänyt vapauteni, mieheni, kiinnostavuuteni ja ystäväni, jotka ovat lähes kaikki lapsettomia (olen 21v).

Olen kateellinen miehelleni (31v.), joka edelleen harrastaa ja bailaa ystäviensä kanssa työnsä lisäksi. Hänelle ei tuota omantunnon tuskia tai huolta minun jaksamiseni. Hän jopa valehtelee menoistaan päästäkseen viihteelle tai harrastamaan.

Mieheni ystävät soittelevat hänelle ja ehdottavat baaria ym. muita menoja, joihin ei voi ottaa vauvaa mukaan. Minua ei pyydä juuri kukaan enää minnekään, ellei lasketa todella harvoja kahvitteluja vauvan kanssa. Kaipaisin hetkeä, ettei minun tarvitsisi olla äiti. Että voisin vain olla.

En voi ottaa omaa aikaa tai lähteä bailaamaan, sillä minun on vaikea rentoutua ilman vauvaa, jonka kanssa olen ollut lähes 24/7 jo puoli vuotta. Vauva on vielä täysimetyksellä, mikä sitoo minua entisestään kotiin. Enkä varmaan enää keksisikään mitään harrastusta, josta nauttisin. En vain enää nauti tästäkään.

Tunnen itseni huonoksi äidiksi, kun en pysty vain nauttimaan vauvasta, vaan haikailen myös entisen elämäni perään. Minussa on todella jotain vikana. Lapseni on aivan ihana ja todella helppohoitoinen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheena: Mitä olet saanut ja mistä olet joutunut luopumaan vanhemmaksi tultuasi.

Miehen paperi tulee olemaan aika tyhjä kummaltakin puolelta, sinulla sen sijaan on varmaan paljonkin ajatuksia elämästänne.

Luulisi pistävän ajattelemaan...?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme