Lilja Linnea
Mies ei tykkää ollenkaan, ainakaan noita molempia ei saa läpi ja ei kutsumanimeksi
Kommentit (9)
Mikä miehellä mättää, onko liian hempeä tms? Onko nimimaku ihan erilainen?
Linnea on minusta tosi nätti nimi (tai Linnéa - miten nyt haluaakaan että nimi lausutaan). Liljasta minulla tulee nykyisin mieleen vain se Lilja forever leffan hyväksikäytetty tyttö.
ei mielellään heittomerkkiä suomen kieleen, tuottaa kuitenkin ongelmia (=jää pois 95-prosenttisesti)]
Mulla on omassa nimessä heittomerkki ja tosiaan se jää usein pois (jopa pankkien yms. papereista). Mutta ei se haittaa - itse tiedän miten sen kuuluu olla ja niin tietää läheisetkin. :)
On tosiaan aika paljon L:ää peräkkäin ja ehkä alkaa tökkimään ajan kanssa. Linneasta tykkään itsekin enemmän, ehkä alan sitä ujuttamaan jonnekin väliin jos tulis tyttö seuraavaksi meille..
ei kuitenkaan niin merkittävästi vaikuta mihinkään ja jää vaan helposti pois.
Meillä on tuttavapiirin lapsissa kaksi Linneaa. Tai toinen siis heittomerkillä Linnéa ja kyllä on ollut ainakin meillä ihan selvää alusta asti että toisen nimi lausutaan Linnea ja toisen Linneea.
En ole kuullut että olisi ollut mitään ongelmia tällä heittomerkkisellä perheellä lapsen nimen kanssa.
Sen sijaan on vaikeampaa varmaan se kun tutun lapsen nimi on Sofía eli jos nyt se edes näkyy niin Sofian i:n päällä on aksentti. Eivät ole suomalaisia eli siitä johtuu tuo (mutta asuvat Suomessa). Heillä ei varmaan oikeasti kukaan koskaan tajua että i onkin í.
ei tuohon suostuisi munkaan mies, en ehkä itsekään haluaisi noin ehkä liian kaunista pehmo prinsessa nimeä :D
mutta tosi kaunis nimi on.
ainakin aikuiselle naiselle. Ja kaksi kukkaa samassa nimessä, ei kiva. Linnea on siis Vanamo...
Linnea on minusta tosi nätti nimi (tai Linnéa - miten nyt haluaakaan että nimi lausutaan). Liljasta minulla tulee nykyisin mieleen vain se Lilja forever leffan hyväksikäytetty tyttö.